۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85344371
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مراقب سوءاستفاده دشمن از حادثه تروریستی کرمان باشیم

همدان -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مراقب طراحی پیچیده رسانه های دشمن برای سوء استفاده از حادثه تروریستی کرمان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: باید دست های پنهان انفجار را دید چراکه پشت هر ابن ملجمی باید دست عمروعاص را دید.

وی ادامه داد: حادثه کرمان باعث تاسف شد چراکه بزرگترین حادثه تروریستی پس از انقلاب بود که طی آن ۴۰ زن و کودک شهید شدند.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه احساسات جامعه از این حادثه تروریستی جریحه دار شده است تاکید کرد: اصل انتقام قطعی است اما کیفیت آن بستگی به شرایط مختلف دارد و باید به قوه عاقله کشور در این زمینه اعتماد داشته باشیم.

آیت الله شعبانی موثقی یادآور شد: پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی شاکله استکبار در منطقه فرو ریخته است.

وی با بیان اینکه در زمینه حادثه تروریستی کرمان نباید نیروهای امنیتی نظام را تضعیف کرد، چرا که این مساله جنگ رسانه ای دشمن است.

امام جمعه همدان امنیت را یک خواسته و مطالبه عمومی همه مردم دانست و تصریح کرد: همه باید برای تقویت مولفه های امنیتی کشور تلاش کنیم که در این راستا انسجام و پرهیز از اختلافات باعث تقویت امنیت و اقتدار کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیچ کس برای خدا نظام را تضعیف نمی کند و برخی نیز ‌که همواره تهدید و تضعیف می کنند برای رسیدن به قدرت است.

آیت الله شعبانی موثقی برگزاری باشکوه انتخابات را در تامین امنیت کشور بسیار موثر دانست و تاکید کرد: اگر مشارکت بالا باشد اقتدار کشور نیز افزایش می یابد.

وی حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال را موجب یاس و نامیدی دشمن خواند.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند،۲ انفجار مهیب تروریستی رخ داد که طی آن ۸۴ نفر از هموطنانمان شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha