۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85344329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنندجی‌ها جنایات رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

سنندج- ایرنا- نمازگزاران سنندجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه غزه و همچنین حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز جمعه در مراسم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در عصری که دین را به موزه ها سپرده بودند، امام خمینی(ره) در مقابل ظلم و جاهلیت معاصر بیدارباش اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات با بیان اینکه افرادی در شاخص انقلاب و دین مانند حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند، افزود: شهید سلیمانی ویژگی هایی از جمله نوعدوستی و محبت به افراد ضعیف و ناتوان داشت.

وی ادامه داد: عشق این شهید به بشریت در زمان حملات و کشتار داعش نمود خود را نشان داد و بسیاری را در عراق و سوریه از تهدید این افراد سفاک نجات داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: شهید سلیمانی فتنه داعش را برای جهانیان تبیین کرد و این گروه منحرف و جنایتکار را از بین برد که خدمت بسیار بزرگی بود.

حجت‌الاسلام سادات، شهید سلیمانی را سردار رشید و مجاهد توصیف کرد و گفت: امروز طرفداران داعش و دریای استکبار از شهید قاسم سلیمانی تنفر دارد؛ چراکه با قدرت در برابر جنایات آن ایستاد.

وی اضافه کرد: جرات و شجاعت جبهه مقاومت در غزه ناشی از ایثار و از خودگذشتگی شهید سلیمانی است و امروز نیز پیروان همان شهید هستند.

در پایان این مراسم، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان قرائت و حاضران با شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، آن را تایید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha