۱۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85344182
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خاش: حادثه تروریستی کرمان اوج درماندگی دشمنان است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اوج درماندگی، خوی درندگی و حیوان صفتی دشمنان کوردل را نشان داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، افزود: به حول و قوه الهی نابودی جنایتکاران، تروریست های خائن و حامیان استکباری و صهیونیستی آنان نزدیک است.
وی اظهارکرد: خبر حادثه‌ اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تاسف و تالم همه آحاد جامعه شد و باری دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.
امام جمعه خاش تصریح کرد: تروریست‌های کوردل به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل، این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از سردار مقاومت و تربیت یافته اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره) شهید حاج قاسم عزیز و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق دارند، امروز نیز از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت هم واهمه دارند.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ زمانی به دلیل وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید.
حجت‌الاسلام دهقان خاطر نشان کرد: امروز مقاومت اسلامی با الگوگیری از تعالیم، فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهید سلیمانی در کشورهای منطقه اعم از فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن گسترش یافته و به همین دلیل دشمنان نتوانستند به اهداف خصمانه خود دست یابند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha