تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پی حادثه تروریستی کرمان

کاشان -ایرنا- در پی حادثه خونین و تروریستی کرمان در آستانه برگزاری چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شهادت تعدادی از هم وطنان در این حادثه خونین را به حجت الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان تسلیت، گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا،به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود:جنایت تروریستی در جوار مضجع نورانی شهدای ، کرمان و نور قلب ملت ایران شهید حاج قاسم سلیمانی طاب ثراه را از طرف خود و مردم و مسولان شهید پرور منطقه کاشان خدمت شما و مردم داغدار کرمان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وی اظهار کرد:بدون تردید این حادثه سرعت زوال غده سرطانی اسرائیل را مضاعف خواهد کرد، برای حضرتعالی و فرد فرد بازماندگان داغدار از خداوند طلب صبر و آرامش دارم و برای شهداء عزیز همجواری با اولیاء دین مسئلت می کنم و شفای عاجل و کامل مجروحان گرانقدر را از محضر ربوبی درخواست می کنم .

امام جمعه کاشان بیان کرد:خداوند ناصر شما و مسولان انقلابی و مردم صبور کرمان باشد، هر کمکی نیاز بود اعلام بفرمایید در خدمت هستیم.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ این انفجار در ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی رخ داد و سپس انفجار دوم در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی اتفاق افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha