سخنگوی سپاه با مادر شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" در سبزوار دیدار کرد

سبزوار- ایرنا - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز مادر، پنجشنبه با حضور در منزل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار با مادر شهید غیرت دیدار کرده و روز مادر را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا،‌ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در این دیدار که همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت،‌ در سخنانی گفت: گرچه فقدان فرزند شهیدتان برای شما سخت است اما صبر در برابر این فراق پاداش معنوی و اخروی عظیمی به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی به خود می بالیم که خادم ملت و خدمتگزار بزرگوارانی چون شما مادران صبور شهید هستیم و این را برای خودمان یک توفیق الهی قلمداد می‌کنیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه شهادت توفیق و سعادتی است که از جانب پروردگار به انسان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی و خوب شما مادران شهید، باعث شد شهید عزیز ما در یک حرکت انسانی و ارزشمند، کاری کارستان کند که برای همیشه تاریخ به یادگار بماند.

مادر شهید الداغی نیز در این دیدار گفت: منزل این شهید، خانه همه ملت است، چرا که "حمیدرضا" تنها به ما تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت امسال هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار گرفت و به پاس این حرکت انسانی، به آن شهید عنوان "شهید غیرت" دادند و آیین های بزرگداشت متعددی در جای جای کشور به پاس قدردانی از وی برگزار شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha