۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85343817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۶ هزار میلیارد ریال  اعتبار برای مددجویان کمیته امداد استان البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان البرز با اشاره به اینکه عمده فعالیت این نهاد به سمت اشتغال است، گفت: امسال این نهاد مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان جذب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " رضا البرزی " روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خیرین نیکوکار شهرستان فردیس در اردوگاه امام علی ( ع) مشکین دشت برگزارشد، افزود: امسال اعتبارات اشتغال جدا در این استان در حوزه تبصره چهار تخصیص پیدا کرد و حدود یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال هم از اعتبارات جز سه تاکنون اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در استان البرز فعال است و ۹ هزار یتیم حدود ۳۰ هزار حامی دارند و این نشان دهنده پای کار بودن مردم است.

جذب ۶ هزار میلیارد ریال  اعتبار برای مددجویان کمیته امداد استان البرز

پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در فردیس اهدا شد

رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره) شهرستان فردیس هم گفت: در شب یلدا پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان با کمک مراکز نیکوکاری و خیرین اهدا شد.

"سیدبشیر شفیعی" افزود: هفت هزار و ۴۸۹ نفر تحت پوشش حمایت های کمیته امداد فردیس هستند.

وی افزود: در سال جاری برای ۸۰۰ نفر از مددجویان این نهاد شغل ایجاد شده است.

شفیعی اظهار کرد: کمک هزینه معیشتی ماهانه برای چهارهزار و ۴۴۰ خانواده،کمک هزینه جهیزیه و ازدواج ۲۹ مورد،اجاره بها ودیعه مسکن ۴۲۵ مورد ،تامین وسایل ضروری منزل ۹۷ مورد ،کمک به رفع سوء تغذیه کودکان و مادران باردار ۶۰ مورد،،خدمات مسکن بیش از ۱۰۰ واحد مسکن برای مددجویان در زمینه خرید ،تکمیل،تعمیر،بازسازی از خدمات این مراکز نیکوکاری بهره مند شدند.

وی گفت: یک هزار و ۱۲۸ فرزندان ایتام و محسنین و شش هزار و ۲۰۰ حامی با مساعدت تعداد هفت مورد منزل مسکونی برای خانواده های ایتام خریداری شده است.

جذب ۶ هزار میلیارد ریال  اعتبار برای مددجویان کمیته امداد استان البرز

در همایش تجلیل از خیرین نیکوکار شهرستان فردیس در اردوگاه امام علی ( ع) مشکین دشت از شماری از خیرین تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha