اقدامات تروریستی بخشی از راهبرد صهیونیسم جهانی علیه مقاومت است

تهران- ایرنا- دبیرکل حزب آزادی و فعال سیاسی گفت: جنگ اقتصادی که از زمان باراک اوباما علیه ایران آغاز شد توسط دونالد ترامپ به اوج خود رسید و اکنون این جنگ با اقدامات تروریستی توامان شده و بخشی از راهبرد صهیونیسم جهانی علیه مقاومت منطقه است.

«مجید محتشمی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با محکوم کردن اقدام بزدلانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان، این قبیل اقدامات را ادامه جنایات جنگی و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه تلقی کرد و از مسئولان ذیربط خواست به سرعت عقبه عوامل تروریستی را شناسایی کرده و ضربه مهلکی بر عمال اسرائیل وارد کنند.

این فعال اصلاح‌طلب تصریح کرد: همه تلاش صهیونیسم جهانی و استکبار به سرکردگی آمریکا این است تا به نوعی جریان و تفکر مقاومت در منطقه غرب آسیا را نابود کنند.

محتشمی در ادامه به اقدامات آمریکا علیه ایران در جنگ اقتصادی گریزی زد و گفت: جنگ اقتصادی که از زمان باراک اوباما علیه ایران آغاز شد توسط دونالد ترامپ به اوج خود رسید و اکنون این جنگ با اقدامات تروریستی توامان شده و بخشی از راهبرد صهیونیسم جهانی علیه مقاومت منطقه است.

وی، این ترورها را اقدامات انتحاری رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امیدواریم ملت‌ها و دولت‌های منطقه به خود بیایند و ضمن همکاری نکردن با اسراییل، حمایت‌های سیاسی خود را علیه اقدامات جنایتکارانه صهیونیسم در غزه را دنبال کنند تا آثار مثبتی را شاهد باشیم.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در مسیر زائران سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha