۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85343592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امروز پنجشنبه در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان با مردم ایران بویژه خانواده شهدای این حمله دشمن ابراز همدردی کرد.

در پیام ماموستا عبدالرحمان مرادی که امروز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت؛ آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم " أنه من قتل نفسا بغیر نفس أو فساد فی الأرض فکأنما قتل الناس جمیعا" دگر بار خونخواران جهان با مساعدت شیاطین متکبر جهانی فاجعه بسیار دردناک دیگری را بر بشریت رقم زدند.

در ادامه متن پیام امام جمعه اهل سنت کرمانشاه آمده است؛ حمله تروریستی علیه مردم بیگناه گلزار شهدای کرمان و به خاک و خون کشیدن آنان نشان از اوج دیو صفتی این پلیدان تاریخ است و بر اساس فرمایش قرآن چیزی جز انتقام گرفتن از ملتی که راه عزت و سربلندی خود را در اسلام یافته، نیست.

ماموستا مرادی اضافه کرد؛ کسانی که با ایجاد فضایی متشنج نظم عمومی و امنیت مردم شریف ایران اسلامی را تا کنون بر هم زده اند بدانند که قطعا باید پاسخگوی اعمال قبیح و خبیثانه خود باشند و بی شک اراده مردم این مرز و بوم با این دسیسه ها و جنایات سست نخواهد شد و با اراده آهنین به ادامه مسیر انقلاب اسلامی می پردازند.

در پایان متن پیام امام جمعه اهل سنت کرمانشاه آمده است؛ اینجانب و اعضای شورای افتاء و روحانیت کرمانشاه ضمن عرض تسلیت این مصیبت مولمه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم مردم انقلابی ایران اسلامی و اهالی شریف شهر کرمان بالاخص خانواده این شهدای گرانقدر، علو درجات را برای آن عزیزان و شفای عاجل مجروحان از درگاه ایزد منان خواستاریم.

به گزارش ایرنا ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران حاج قاسم ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن عده ای شهید و مجروح شدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری آرامگاه شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری آن بوده است.

معاون امنیتی استاندار کرمان تروریستی بودن انفجارها را تائید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha