مخبر: تروریست‌ها و حامیانشان منتظر برخورد سنگین و سخت باشند

کرمان- ایرنا- محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: به طور قطع تروریست‌ها و حامیانشان منتظر یک برخورد سنگین و سخت توسط سربازان خود شهید سلیمانی باشند که انجام خواهند داد.

به گزارش ایرنا مخبر روز پنجشنبه در جریان عیادت از مجروحان انفجارهای تروریستی کرمان در بیمارستان شهید باهنر افزد: این حادثه تروریستی یک حرکت مذبوحانه از سر استیصال و به دلیل ضربات سنگینی است که به هیمنه‌شان خورده و از مردم تقاص می گیرند.

وی افزود: اینها (دشمنان و استکبار) هم در غزه به جای مبارزه در میدان به جان زن و بچه مردم افتادند و هم اینجا (کرمان در سالگرد شهید سلیمانی) به جان مردم افتاده اند زیرا دشمنی آنان با مردم است.

مخبر گفت: از اول انقلاب اصل دشمنی استکبار با مردم بوده چون سنگین ترین ضربه از مردم جمهوری اسلامی خورده و این وضعیت ادامه دارد.

بسیج کشور برای کرمان

وی درباره رسیدگی به مجروحان حادثه نیز گفت: از لحظه اول حادثه رییس جمهور همه کشور را بسیج کرد؛ وزیر بهداشت تیم های مجهز و پزشک کافی با خود آورد،گرچه انصافا در بیمارستان های کرمان، کادر پزشکی و پرستاری، بسیار خوب عمل کردند و تجهیزات نیز مناسب است.

مخبر گفت: هیچ بیماری ندیدم که شکایتی از رسیدگی داشته باشد؛ کادر درمان بسیار خوب عمل کرد هم در انتقال مجروحان به مراکز درمانی و هم رسیدگی های بعد از انتقال که امیدواریم با توکل به خدا و روح مقدس فاطمه زهرا زودتر شفا یابند.

به گزارش ایرنا مخبر صبح امروز وارد کرمان شد.

حادثه تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدا ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح داشت که تا صبح امروز ۱۹۵ نفر از آنان در بیمارستان ها بستری بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha