حادثه تروریستی کرمان، اوج ذلت دشمنان انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، اوج زبونی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "محمد حسین متوسل" روز پنجشنبه در همایش بصیرتی مقاومت که با حضور مردم و مسئولان در حوزه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد افزود: به شهادت رساندن مردم بیگناه و زائران شهید سلیمانی ناشی از شکست دنیای استکباری و حامیان آنها است.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اینگونه اقدامات کور تروریستی در مکان‌های مختلف وجود داشته ادامه داد: این جنایات نه تنها هیچ خللی در اراده ملت قهرمان ایران در ادامه راه ندارد که موجب قوی شدن جبهه مقاومت و تصمیم ملت ایران در دفاع از کشور و نظام دارد.

این مسئول بیان کرد: اینکه عوامل تروریستی با اقدامی کور نسبت به کشتن مردم مظلوم اقدام می‌کنند هیچ قدرتی محسوب نمی‌شود بلکه اوج رسوایی و خباثت دشمن است.

متوسل اظهار کرد: هرچه بر دشمنی استکبار و حامیان آنها علیه کشور ما افزوده می‌شود در مقابل ملت شجاع ایران مصمم‌تر از همیشه در کنار نظام، راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی را با قوت ادامه می‌دهند.

در این مراسم به یاد شهدای جبهه مقاومت، شهید سلیمانی و شهدای تروریستی کرمان، زیارت عاشورا قرائت و عزاداری و مداحی انجام شد.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دیماه ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۹۵ نفر شهید و ۲۱۱ نفر مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha