مردم، مسوولان و سازمان‌های شهرستان‌های استان تهران اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کردند

تهران - ایرنا - مردم در شهرستان‌های استان تهران در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن گروهی از هموطنان شد؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند و مسوولان شهری و لشکری، فرمانداران، بخشداران، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و عمومی با صدور پیام تسلیت این اقدام ننگین را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا ، مردم در شهرستانهای استان تهران ضمن حضور در میادین و خیابانهای اصلی شهرها بطور یکپارچه این اقدام ننگین و جنایتکارانه را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع جمهوری اسلامی با عاملان و حامیان این نوع اقدامات تروریستی شدند.

فرمانداران شهرستانهای استان تهران نیز با صدور پیام های جداگانه این اقدام تروریستی را بشدت محکوم کرده و دست پلید جنایتکاران و استکبار جهانی را در پشت این عملیات ننگین برشمردند.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به خانواده معظم شهدای این اقدام ناجوانمردانه تسلیت عرض نموده و برای مجروحان، صحت و شفای عاجل از خداوند منان مسألت دارد.

ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر روز گذشته (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۹۵ نفر شهید و ۲۱۱ نفر مجروح شدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، روز پنجشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هم در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود تصریح کرد: دشمنان ملت ایران تصور می‌کنند با ابزار ترور می‌توانند به اهداف نامشروع خود برسند، اما ملت ایران اثبات کرده که این جنایات نمی‌تواند باعث ایجاد خلل در انسجام و امنیت و راهبردش شود.

مراسم ابراز انزجار و محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت _ ایرنا_مردم با بصیرت شهرستان پاکدشت در محکومیت حادثه تروریستی کرمان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام در مصلی امام خمینی(ره) تجمع کردند و انزجار خود را از رفتارهای ددمنشانه دشمنان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ، صبح روز پنج شنبه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت و مسئولان شهرستان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت شهادت مظلومانه ده‌ها تن از زائرین شهید حاج قاسم سلیمانی، در مصلی پاکدشت تجمع کردند و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه هولناک شدند.

مردم همیشه در صحنه پاکدشت در این تجمع برای شفای مجروحان این حادثه از درگاه خداوند طلب شفا و دعا کردند.

تجمع‌کنندگان با سینه زنی و فریادهای الله اکبر اعلام کردند از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم سلیمانی، دست نخواهند کشید، بلکه عزم خود در ریشه‌کن کردن ظلم و جنایت را راسخ تر خواهند کرد و  لحظه‌ای از تلاش باز نخواهند ایستاد.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

مردم ورامین در محکومیت جنایت تروریستی کرمان تجمع می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم همیشه در صحنه و خداحوی شهرستان ورامین روز پنجشنبه در محکومیت جنایت تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروع شدن جمعی از هموطنان شد، تجمع اعتراضی برپا می‌کنند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: جنایت دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عاشق راه حق و عدالت شد، بار دیگر چهره خبیث دشمنان این مرز و بوم را به نمایش گذاشت و قطعا عزم و اراده مردم را در ایستادگی در برابر ظلم و کفر مستحکم‌تر می‌کند.

وی افزود: بی‌شک این حادثه تروریستی، موجب می‌شود تا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بیش از گذشته از نیات شوم دشمنان قسم خورده این نظام الهی آگاهی یافته و بر ایستادگی ومقاومت خود در برابر این دشمنان کوردل استوارتر خواهند بود.

محمودی تصریح کرد: مردم خداجوی و همیشه در صحنه شهرستان ورامین، در پی این جنایت ددمنشانه، امروز و از نماز ظهر و عصر در مصلای صاحب الزمان(عج) تجمع کرده و ضمن همدردی با بازماندگان این حادثه و ابراز انرجار از این جنایت، بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده نظام تأکید می‌کنند.

مردم،مسئولان و سازمانها در شهرستانهای استان تهران اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کردند

مردم پاکدشت در محکومیت جنایت تروریستی کرمان تجمع کردند

جمعی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان پاکدشت در محکومیت جنایت تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن گروهی از هموطنان شد؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در پی جنایت تروریستی امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که طی آن چندین نفر از هموطنان ایران اسلامی به شهادت رسیده و مجروح شدند؛ گروهی از مردم پاکدشت شامگاه چهارشنبه با اجتماع در میدان آزادگان (شعبه) این شهرستان ،این جنایت هولناک را محکوم کردند.

این افراد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این حادثه وبا سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواستار ایستادگی مردم در برابر ظلم استکبار و پاسخ دندان شکن مسئولان به عاملان این جنایت شدند.

مردم شهرستان پیشوا در محکومیت جنایت تروریستی کرمان تجمع کردند

جمعی از مردم خداجو و شهیدپرور شهرستان پیشوا در محکومیت جنایت تروریستی امروز کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان شد؛ تجمع کردند.

در پی جنایت تروریستی امروز در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که طی آن چندین نفر از هموطنان ایران اسلامی به شهادت رسیده و مجروح شدند؛ جمعی از مردم پیشوا شامگاه چهارشنبه با اجتماع در میدان شهید چمران این شهرستان ،این جنایت هولناک را محکوم کردند.

این افراد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این حادثه وبا سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواستار ایستادگی مردم در برابر ظلم استکبار و پاسخ دندان شکن مسئولان به عاملان این جنایت شدند.

اجتماع مردم شهرستان شهریار در محکومیت حمله تروریستی کرمان

مردم،مسئولان و سازمانها در شهرستانهای استان تهران اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کردند

مردم شهرستان شهریار در محکومیت حمله تروریستی کرمان با حضور فرماندار اجتماع کردند.

تجمع امت حزب‌الله و مردم شهید پرور شهرستان شهریار با حضور علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرست فرمانداری، مداحی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و دیگر مسئولان در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مصدومیت جمع زیادی از هموطنان شده بود، در میدان امام خمینی ره شهریار برگزار شد.

حاضرین در این تجمع با محکوم کردن عاملان این حمله تروریستی شعارهایی علیه استکبار جهانی سردادند که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در رأس شعار تجمع کنندگان بود.

پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در پی حادثه تروریستی و صهیونیستی کرمان

مردم،مسئولان و سازمانها در شهرستانهای استان تهران اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کردند

مهدی باب الحوائجی گفت : بار دیگر دستان پلید اذناب استکبار جهانی از آستین های تروریست های کوردل بیرون آمده و آنانکه تاکنون در میدان های نبرد در مقابل شیرمردان ایران اسلامی عاجز و ناتوان بوده اند با نهایت قساوت تمامی توان خود را در انتقام از ملت ایران به کار گرفته و در اقدامی کور و بزدلانه جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی ایران را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

ایادی صهیونیسم جهانی که در میدان های مختلف ضربات سخت و کوبنده ای را از سردار رشید سپاه اسلام شهید حاجع قاسم سلیمانی و دلاورمردان محور مقاومت دریافت نموده اند، این بار در سالروز شهادت این سرباز پاک باخته وطن و قهرمان مقاومت از لانه های سیاه و تاریک خود بیرون خزیده و انتقام شکست های مهلک و سخت خود را با شهادت جمعی از مردان و زنان بی گناه و زائران مزار سردار دلها گرفتند.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحناالفداه و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و پیشگاه ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی بویژه بازماندگان شهدا و مردم ولایتمدار کرمان، اعلام می نماییم که ملت ایران به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام روح الله «ره» با این شهادت ها بیدارتر شده و این دست اقدامات کور و وحشیانه کوچکترین تأثیر و ایرادی در اراده های پولادین ملت شریف ایران نخواهد گذاشت و همچنان مانند گذشته در دفاع از مظلومان و مقاومت در برابر مستکبران ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد.

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه ری در پی حادثه تروریستی کرمان

سرهنگ پاسدار روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری گفت: دستان پلید استکبار اینبار جمعی از زائران سیدالشهدا مقاومت را به خاک وخون کشید لذا برخورد لازم و واجب میدانم حادثه غم انگیز حمله تروریستی زائران مظلوم گلزار شهدای کرمان را محضر امام عصر (عج) ورهبر معظم انقلاب و مردم داغدار بویژه بازماندگان شهدای عزیز این حادثه تسلیت عرض نمایم. اسرائیل وهمه حامیان تروریست هرگز نخواهند فهمید که با ریختن خون پاک این شهیدان ملت ایران بیدارتر و زنده تر خواهند شد.

پیام فرماندار شهرستان شهریار در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

مردم،مسئولان و سازمانها در شهرستانهای استان تهران اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کردند

فرماندار شهرستان شهریار با صدور پیامی، جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم نمود و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه تلخ را تسلیت گفت.

علیرضا فاتحی‌نژاد گفت: جنایت ددمنشانه دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران و واقعه غمبار شهادت و جراحت «هموطنان عزیزمان در دیار کریمان» باعث تألم خاطر هر انسان آزاده ای گردید و جنایتی دیگر بر سیاهه ننگین جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.

ملت بصیر ایران بی شک از این گونه اقدامات مذبوحانه هراسی به دل راه نمی‌دهد و همچون گذشته مسیر خود در دفاع از کیان وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت زعامت مقام معظم رهبری مقتدرتر از گذشته ادامه خواهد داد.

با قلبی آکنده از اندوه، ضمن محکومیت این عملیات‌ تروریستی، شهادت مظلومانه تعداد کثیری از زائران و هموطنانمان را به محضر حضرت ولیعصر اروتحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، مردم شریف استان کرمان و همچنین خانواده‌های معزی، تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای بازماندگان صبر جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

مسئولان جنوب شرق تهران حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

مسئولان شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران با صدور پیام‌هایی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و خواستار برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی کشور با عاملان این جنایت شدند.

در پی جنایت تروریستی روز گذشته کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از هموطنان در مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد، مسئولان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با صدور پیام‌ها و پیام‌هایی، این جنایت را محکوم کرده و ضمن تأکید بر لزوم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایران اسلامی، خواستار برخورد قاطع با عاملان این جنایت شدند.

جنایت وحشیانه کرمان، عمق دشمنی جریان تفکیر و استکبار با مردم ایران را ثابت کرد

سرپرست فرمانداری قرچک در پیام تسلیت شهادت جمعی از هموطنان گفت: جنایت وحشیانه دشمنان و حمله تروریستی به زائرین مزار سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان، بار دیگر عمق دشمنی و خباثت جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات ایران اسلامی و همچنین مظلومیت و اقتدار ملت ایران را نشان داد.

حسین فخاری افزود: رجای واثق دارم ملت بصیر و آگاه ایران همچون همیشه با هوشیاری و اقتدار، منسجم‌تر از قبل، توطئه های دشمنان را بی اثر نموده و قطعا فتنه‌های دشمن همچون مصداق آیه “مکروا مکر الله و الله خیرالماکرین ” به خود آنان برخواهد گشت.

وی تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت خبیثانه، شهادت فرزندان این مرز و بوم را به محضر امام زمان (عج)،رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه خموطنانمان در کرمان، تسلیت عرض می‌نمایم و خواستار شناسایی و مجازات عاملان و حامیان این نوع اقدامات دردناک بی شرمانه که هدفی جز تزریق یأس و نا امیدی و نا امنی به جامعه ندارد، می باشم.

خون پاک انسان‌های آزاده گریبان ایادی استکبار را می‌گیرد

امام جمعه و فرماندار شهرستان پیشوا نیز ضمن محکوم کردن این جنایت خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با عاملان این جنایت شدند.

حجت الاسلام سید محمد میرامینی و ابراهیم تاجیک نوری در این پیام مشترک اظهار داشتند: شهادت جمعی از هموطنان عزیز مان در گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همهء آحاد مردم رقم زد.

در ادامه این پیام آمده است: خون پاک انسان هایی آزاده و بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخته شد و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها نمود، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد ولی تجربه نشان داده که اینگونه حرکات قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاههای امنیتی و انتظامی با شناسایی عوامل این جنایت ، به آمران و طراحان آن پاسخ قاطع خواهند داد.

حادثه تروریستی کرمان چهره پلید دشمنان علیه ملت ایران را نمایان‌تر از قبل کرد

بخشدار بخش جلیل‌آباد پیشوا نیز صدور پیامی اظهار داشت: حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که علاوه بر هتک حرمت شهدای شهر کرمان بالاخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

حامد ابوالحسنی افزود: این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگرحقانت ومظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند انتقام پیروزی های جبهه مقاومت را از کودکان و زائران سردار شهید آن جبهه بگیرند .

قرار است که مردم و مسئولان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک همزمان با نماز ظهر و عصر امروز در تجمعی اعتراضی، انزجار خود را از این جنایت ددمنشانه ابراز کرده و بر برخورد جدی با عاملان این جنایت تأکید کنند.

پیام تسلیت بخشدار فشافویه

هادی حسین خانی گفت: خبر حادثه‌ اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های مزدور، موجب تاسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.

از زائرانت هم هراس دارند

سازمان بهشت زهرا(س) در پی وقوع جنایت تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائرین مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهداء کرمان شد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. امام خمینی(ره) بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس به خون زائران مظلوم مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغشته گشته و چهره واقعی خود را نمایان ساخت.

هر چند با این شهادت‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پربارتر و استوارتر می‌شود.

سازمان بهشت زهرا(س) شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان در این حادثه تروریستی را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک همنشینی با انبیاء و اولیاء خدا و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

بیانیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی در کرمان

سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با انتشار بیانیه ای اقدام تروریستی کوردلانه دشمنان ملت مقاوم و سلحشور ایران را محکوم و تاکید کرد؛ عوامل این جنایت روی آرامش به خود نخواهند دید و منتظر انتقام فراموش نشدنی باشند.

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری ملارد در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 سرپرست فرمانداری ملارد نیز با صدور پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از زائرین مزار مطهرحاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی را تسلیت گفت.

متن پیام امین اسدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ» (شعراء/۲۲۷) «آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست!»

جنایت بزدلانه و ناجوانمردانه استکبار جهانی توسط تروریست های مزدور و دست پرورده رژیم منحوس صهیونیستی در به شهادت رساندن زائران، زنان و کودکان مزار مطهر سرداررشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مایه تاثر وتالم عمیق در قلوب هم میهنان گشت.

این حرکت بزدلانه نشانه بارز عجز و ناتوانی رژیمی است که در میدان نبرد با سربازان جبهه مقاومت شکست خورده و ترور ابزار همیشگی آن برای حفظ بقای خود بوده و برای دست یابی به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بیگناه و بی دفاع را به خاک و خون بکشانند.

بی شک خون پاک شهدای بی‌گناه امروز گلزار شهدای کرمان همواره موجب تحکیم و قدرتمندی جبهه مقاومت خواهد بود و مدافعین امنیت با نصرت الهی انتقام شهدای عزیز را خواهند گرفت.

اینجانب شهادت مظلومانه بیش از یکصد تن از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی کرمان را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده های داغدار  تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند این شهدای عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha