فراقی که با حادثه تروریستی به وصال منجر شد

تهران- ایرنا- امروز هزاران نفر از دوستداران حاج قاسم با چشمانی گریان از اقصی نقاط کشور برای گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی به کرمان رفتند تا همراه با مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان برای عرض ارادت به سردار دلها و دیگر شهدا به گلزار شهدا بروند، که بر اثر حادثه تروریستی این فراق به وصال منجر شد و تعدادی از هموطنانمان آسمانی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حادثه تروریستی که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی رخ داد، بر اثر ۲ انفجار ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ نفر مجروح شدند که در میان آنها پیکر چند کودک به چشم می خورد و این نشان می دهد هر جای جهان که انسان بی گناه یا کودکی کشته می‌شود نام رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

امروز دشمنان کوردل صحنه هایی همچون غزه در کرمان خلق کردند که دیدن این صحنه ها برای وجدان های آگاه متاثر کننده و برای خوک صفتان خرسندی به دنبال داشت اما خدا جای حق نشسته و اجازه نمی دهد خون انسان های بی گناه پایمال شود.

فراقی که با حادثه تروریستی به وصال منجر شد

اگرچه خون پاک انسان های بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و ما را در غم و اندوه فرو برد اما فیض عظیم شهادت را نصیب آنها کرد که این خود بهترین و ارزشمندترین مرگ در پیشگاه خداوند است.

این افراد هم مانند شهدای مقاومت و محبوبشان، مرد سایه ها مظلومانه به شهادت رسیدند اما نام آنها تا ابد در تاریخ ماندگار شد و چه چیزی بهتر از جاودانگی و دیدار با معشوق در عرش کبریایی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha