ظرفیت بانوان شاغل در اداره های یزد مورد توجه باشد +فیلم

یزد-ایرنا-استاندار یزد گفت: ظرفیت بانوان شاغل در اداره های یزد مورد توجه باشد و در شرایط مساوی بین کارکنان آقا و خانم در دستگاه های اجرایی استان اولویت با بانوان شاغل است و هر گونه ترفیع سازمانی هم باید با این نگاه انجام شود.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان یزد، افزود: باید از ظرفیت بانوان به خوبی استفاده شود و نباید جنسیت در عملکرد و هر گونه ترفیع تاثیر داشته باشد و در شرایط مساوی حق تقدم به بانوان داده شود.

وی ادامه داد: آمادگی داریم از مجموعه بانوانی که در دستگاه های مختلف اجرایی حضور دارند در سطوح مدیریت های میانی و حتی کارشناسی استفاده کنیم و آنها می توانند به عنوان عضو مدعو در کارگروه های ستادی شرکت کنند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمترین رویداد امسال انتخابات است و بانوان شاعل در ادارات دولتی می توانند با تبیین اقدامات در خانواده و همچنین اقدامات مردم محوری که انجام می دهند در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی تلاش کنند.

علی اکبر عزیزی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد هم در این نشست گفت: یازدهم اسفندماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و همه ما در مقابل خون شهدا و انقلاب مکلف هستیم که زمینه و شرایط را برای حضور و مشارکت بالای مردم در این صحنه مهم سیاسی فراهم کنیم

استاندار یزد یادآور شد: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات پر رنگ تر باشد می توان استوارتر در مقابل دشمنان ایستادگی کرد .

در این نشست فرآیند دومین کنگره ملی بانوی تأثیرگذار همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و تکریم مقام مادر در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد آغاز شد.

این کنگره با هدف گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تأثیرگذار در عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha