حمایت از دانش‌بنیان‌ها سبب رفع مشکلات جامعه می‌شود

تهران- ایرنا- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان سبب رفع نیازها و مشکلات جامعه خواهد شد، گفت: بزودی از دستگاه درمان سرطان رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از تولیدات تجهیزات پزشکی نیز در قالب شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد ضمن تبریک به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ایران اسلامی، کشوری قوی و با اقتدار است که به پشتوانه ملت عظیم خود همچنان سبب شکست دشمنان و ترفندهای آنان می شود.

حمایت از دانش‌بنیان‌ها سبب رفع مشکلات جامعه می‌شود

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه های مختلف به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: دنیای استکبار حتی از شنیدن نام حاج قاسم هراس دارد زیرا در سراسر جهان کسی وجود ندارد که نام این شهید گرانقدر و قدرتمند را شینده باشد.

وی همچنین در خصوص عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حفاظت از عین موقوفات، افزایش منافع و به انجام رساندن نیات واقفان از اولویت های این سازمان است زیرا که براساس قانون، موقوفات دارای شخصیت مستقل هستند.

خاموشی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته تاکنون با همکاری خوب با سازمان ثبت، سندهای تاریخی و دفترچه ای را به اسناد تک برگ تبدیل کرده ایم، گفت: کاربری زمین ها از قبیل زراعی، خدمات صنعتی، تجاری، اداری و غیره را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه بازیابی و اصلاح سند و مرمت اسناد از دیگر اقدامات در دستور کار است، بیان داشت: تولید تجهیزات پزشکی به روز دنیا از دیگر برنامه های در دست اقدام است.

حمایت از دانش‌بنیان‌ها سبب رفع مشکلات جامعه می‌شود

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه در عرصه صنایع الکترونیک نیز اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است، اظهار داشت: از دیگر اقدامات، وقف پول است که هر فردی می تواند حساب وقفی برای خویش باز کند که در این عرصه نیز تلاش خوبی در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha