۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85342627
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۳۵ تن چوب نراد احتکاری در گیلان کشف شد

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبر: 85342627
۳۵ تن چوب نراد احتکاری در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۵ تن چوب نراد روسی احتکار شده به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور روز چهارشنبه با اشاره به اینکه احتکار و عدم عرضه کالا ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد میکند، اظهار کرد: ماموران پلیس گمرک شهرستان آستارا با اشراف اطلاعاتی و پس از انجام تحقیقات نامحسوس از احتکار چوب داخل یک انبار به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان این چوبهای نراد احتکار شده را کشف کردند.

وی از معرفی متهم ۴۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش تقریبی چوب‌های کشف شده را ۱۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی؛ هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

جلوگیری از حمل محموله ماهی خاویار فاقد مجوز در چابکسر رودسر

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت آریسان ۳۰۰ کیلوگرم ماهی خاویار فاقد مجوز حمل و بهداشت در ایست و بازرسی چابکسر کشف شد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودسر به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور ورودی استان به حرکات راننده یک دستگاه خودرو شوتی وانت آریسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلوگرم ماهی خاویار فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر هماهنگی قضائی محموله کشف شده تحویل یگان حفاظت شیلات بخش چابکسر و راننده ۴۴ ساله خودرو با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی ماهی‌های کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha