فرماندار ویژه کاشان:۸۵درصد مصوبات ستاد تسهیل شهرستان  برای رفع موانع تولید اجرایی شد

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:سال گذشته ۸۰ درصد از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، اجرایی و منجر به حفظ سرمایه و اشتغال بنگاه های اقتصادی در بخش صنعت شهرستان کاشان شده است.

ه گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز چهارشنبه در آیین افتتاح کوره ۱۲ هزار تنی آلیاژگستر هامون افزود:سال گذشته ۳۵ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان کاشان برگزار شد که ۲۵۰ مصوبه داشت و تاکنون ۸۵ درصد مصوبات در حوزه صنعت محقق شده است.

وی اظهار کرد:هدف ستاد یاشدشده تسهیل گری و رفع مشکل و موانعی است که کارآفرینان و تولیدکنندگان با آن مواجه هستند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: کار تولید سخت است و تولید یک محصول از ابتدای فرآیند تا انتهای آن طاقت فرساست و کاری جهادی است،در دوره هایی کشور با مشکلاتی مواجه بود که رونق تولید دچار مشکل شد، امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی راهبرد اصلی و کلان نظام کاهش ضعف اقتصادی در حوزه های مختلف است.

زارعی گفت: موضوعات تورمی در کشور وجود دارد،دولتمردان در این دولت صادقانه با مردم سخن می گویند و هدف ما نظم بخشی به شرایط اقتصادی و مالی در عرصه های مختلف است و اگر کسری بودجه در بعضی بخش ها داریم،دولت لایحه بودجه ای به مجلس ارائه می دهد که بحث افزایش هزینه های جاری خود را حذف می کند تا بیماری اقتصادی که سال ها گریبان کشور را گرفته دارای نظم و انضباط شود.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ تا کنون بسیاری از شرکت هایی که تعطیل یا نیمه فعال بودند با حمایت های دولت دوباره به چرخه تولید بازگشته اند.

عملیات ساخت کوره ۱۲ هزار تنی آلیاژگستر هامون سال ۱۴۰۰ با مشارکت بانک ملی ایران و با هزینه کرد ۱۲ هزار میلیارد ریال آغاز و پس از ۲ سال به بهره برداری رسید،این کوره ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن فروسیلیس در سال را دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha