۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85342255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موافقت با آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد دربوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهرگفت: به مناسبت چهارمین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و به تعداد سالهای با برکت این شهید والامقام تا پایان هفته جاری ۶۳ زندانی واجد شرایط و جرایم غیرعمد مالی با مشارکت خیرین، گذشت شاکیان و تلاش شورای حل و اختلاف از زندان آزاد می‌شوند.

به گزارش ایرنا " مهدی مهرانگیز " روز چهارشنبه در بازدید از زندان مرکزی بوشهر اظهار کرد: همچنین به همین مناسب با مرخصی ۶۳ زندانی واجد شرایط به مدت ۵ روز موافقت می‌شود.

وی با گرامیداشت میلاد خجسته حضرت فاطمه ( س) افزود: تاسی از شیوه رفتاری و سبک زندگی فاطمه زهرا (س) انسان را به سعادت و کمال می‌رساند.

مهر انگیز با تاکید بر الگوپذیری از حضرت زهرا (س) تصریح کرد: داشتن تقوا علاوه بر خودسازی زمینه جلوگیری از گناه و ارتکاب جرم و تخلف را فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: اعمال مجازات‌های جایگزین حبس در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی این استان است.

وی یادآور شد: استفاده از راهکارها و ارفاقات قانونی برای حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در دستور کار قضات و دادگستری استان بوشهر قرار دارد.

مهر انگیز با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی استان بوشهر رفع مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان است و در این راستا سرکشی و بازدید مستمر مسئولان دادگستری قضات، دادستان‌ها و مجامع قضایی از زندان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha