روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا- هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (س) رویداد ملی روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» در قالب شب خاطره روایت حبیب سه‌شنبه شب در زورخانه حیدریه امیرالمومنین(ع) کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ این‌رویداد با حضور جمعی از رزمندگان و همرزمان آن شهید والامقام، خانواده معظم شهدا، هنرمندان، ورزشکاران باستانی، مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

در این ویژه برنامه ورزشکاران پیشکسوت، جوان، نوجوان و نونهالِ پهلوانانِ عرصه ورزش باستانی به یاد سردار شهید سلیمانی با حضور و هنرنمایی مرشد زورخانه به اجرای آئین ورزش باستانی پرداختند.

روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» در کرمانشاه برگزار شد

هم‌رزمان شهید سلیمانی خاطراتی را از حماسه ها و فداکاری های این شهید والامقام روایت کردند.

این مراسم به همت حوزه هنری، با مشارکت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد روز جمعه ۱۳دیماه زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.

وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» در کرمانشاه برگزار شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha