شهید سلیمانی دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود

تهران- ایرنا- فرمانده مرزبانی فراجا گفت: سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» یک نظامی برجسته، دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود که توانست دولت‌ها و نیروهای مردمی را در مبارزه با گروه‌های تکفیری تقویت کند.

به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی با حضور در مجموعه هوا و فضای سپاه پاسداران در جمع کارکنان این مجموعه با تسلیت شهادت سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی"، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود و هر زمان به یاد رفقای شهیدش از جمله شهیدان والامقام "خرازی" و حاج "احمد کاظمی" می افتاد، منقلب می شد و آرزوی شهادت می کرد.

وی با اشاره به صفات بارز این شهید والامقام، افزود: وظیفه‌شناسی یکی از مهم‌ترین خصوصیات بارز حاج قاسم سلیمانی بوده است، ایشان با داشتن خصوصیت وظیفه‌شناسی تا روزهای آخر شهادت همچنان در تحقق آرمان‌های خود با دشمنان اسلام و انقلاب جنگید.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه افتخار شهید"حاج قاسم سلیمانی" شهادت به دست شقی ترین و نکبت بارترین دشمنان جهان اسلام است، اظهار داشت: بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی‌ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.

شهید سلیمانی دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود


گودرزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که فرموده بودند "شهادت او همانند جهادش بزرگ است" ادامه داد: ایشان یک نظامی برجسته، دیپلمات قوی و یک انسان بزرگ بود که توانست دولت ها و نیروهای مردمی را در مبارزه با گروه های تکفیری تقویت کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی علاوه بر اخلاص و صداقت عملی، فرمانده‌ایی شجاع و با تدبیر و دارای دیپلماسی قوی بود که با عقلانیت و اقتدار در میدان نبرد حضور داشت، ادامه داد: رویکردهای موفق در مرزبانی برگرفته از روحیه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده مرزبانی فراجا با تاکید بر اینکه راه شهید سلیمانی در مرزبانی جاری و ساری است، گفت: امیدواریم ما نیز در مسیر شهدا قرار بگیریم و با ادامه راه این عزیزان در راستای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی به شهادت برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha