۱۳ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85341899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ سه شهید و ۱۰ زخمی + فیلم

تهران - ایرنا- همزمان با ورود جنگ علیه غزه به هشتاد و نهمین روز خود، آتش درگیری میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست همچنان شعله ور است و در پی حملات وحشیانه اشغالگران به جنوب نوار غزه، ۳ فلسطینی شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، در پی حملات رژیم اشغالگر به منطقه «خربه العدس» در شمال اردوگاه «الرفح» در جنوب نوار غزه، ۳ فلسطینی شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همزمان با ادامه تجاوزها و حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی در شرق و مرکز شهر «خانیونس» واقع در مرکز نوار غزه، درگیری ها میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست شدت گرفت.

نظامیان صهیونیست همچنین اردوگاه شماره ۲ «النصیرات» در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شمال نوار غزه را هدف حملات شدید هوایی و زمینی قرار دادند.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به ۲۲ هزار و ۱۸۵نفر رسیده و شمار مجروحان هم ۵۷ هزار و ۳۵ نفر اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha