نشست هماهنگی با فدراسیون‌های ژیمناستیک و شمشیربازی در راه المپیک

تهران- ایرنا- نشست‌های آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه و بازی‌های المپیک پاریس، در حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون‌های ژیمناستیک و شمشیربازی برگزار شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، نشست‌های آماده‌سازی فدراسیون‌های ورزشی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه و بازی‌های المپیک پاری۲۰۲۴ با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان درحالی آغاز شده است که صبح امروز نشست فدراسیون‌های ژیمناستیک و شمشیربازی برگزار شد.

در این نشست که سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته، سید نصراله سجادی مشاور رئیس، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، محمد تابع سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، محمد کاظمی سرپرست حراست، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین‌الملل و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته حضور داشتند، هاشمی توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های کمیته در جهت آماده‌سازی کاروان اعزامی به پاریس ارائه کرد و در خصوص بسته‌های حمایتی از فدراسیون‌ها، ورزشکاران و کادر فنی در راستای کسب سهمیه توضیحاتی داد.

زهرا اینچه‌درگاهی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک ضمن قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک به ارائه توضیحاتی در خصوص روند و زمان‌های مختلف برگزاری اردوها و شرکت در رویدادها و تورنمنت‌های متعدی که نمایندگان ژیمناستیک ایران جهت افزایش آمادگی و فرایند چگونگی کسب سهمیه می‌بایست در آن‌ها حضور یابند، پرداخت.

علیرضا پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز توضیحاتی در خصوص برنامه‌های در دست اجرا جهت افزایش آماده‌سازی نمایندگان شمشیر بازی کشورمان برای کسب سهمیه المپیک ارائه داد.

در خاتمه دو نشست فوق، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها بررسی برنامه‌ها، کمبودها و نحوه کمک به فدراسیون‌های المپیکی بوده و در همین راستا برای هر فدراسیون یک رابط با کمیته در نظر گرفته شد تا شخصا پیگیر مسائل و موارد درخواستی فدراسیون‌ها باشد تا کارها با دقت و سرعت بیشتری پیش برود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha