امام جمعه خلخال: آرمان شهید سلیمانی مکتب جهانی شده است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه خلخال گفت: آرمان‌ و خواسته‌های شهید سردار قاسم سلیمانی به مکتب حرکت‌ساز و جهانی تبدیل شده و گروه‌ها و نهضت‌های مقاومت از آن الگو می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن ورزشی حجاب خلخال افزود: آزادگان جهان در سراسر دنیا از مکتب شهید سلیمانی در مقابله با ظلم و استکبار بهره می‌برند.

امام جمعه خلخال اضافه کرد: هرچند شهید سلیمانی در بین ما نیست ولی مکتب او در مقاومت و مقابله با ستمگران، بسیار برنده‌تر و تیزتر از زمان حیات آن شهید بزرگوار عمل می‌کند.

وی سه عامل رهبری، مردم و خواص با بصیرت سیاسی و اجتماعی را از ارکان پایداری نظام در مقابل ترفندها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ذکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال نیز در این آئین، بصیرت عمیق ورزشکاران را از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ورزشی خلخال و پایبندی ورزشکاران به انقلاب و نظام اسلامی دانست.

رقیه زادمهر افزود: مکتب شهید سلیمانی به عنوان الگو در زندگی ورزشکاران این شهرستان ترویج شده و آن شهید همواره در دل‌ها و یاد ورزشکاران ما زنده و جاوید است.

اجرای سرود سلام فرمانده توسط ورزشکاران رزمی‌کار خلخال، مداحی و برگزاری آیین عزاداری، قرائت قرآن و شعرخوانی از برنامه‌های گرامیداشت سردار سلیمانی توسط جامعه ورزشی خلخال بود.

سردار قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

شهرستان خلخال با بیش از ۸۳ هزار نفر جمعیت در جنوب استان اردبیل واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha