فرماندارگناوه: رعایت اصل بی‌طرفی منشور مجریان انتخابات است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه: در برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه به دنبال تحقق مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی‌طرفی و سلامت آن با ملاک قراردادن قانون هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: حفظ امانت داری و سلامت در فرایند انتخابات تکلیف قانونی است که همه ما باید به آن پایبند باشیم.

وی افزود: مسئولان این شهرستان با خدمت رسانی باعث افزایش رضایت مندی عمومی شوند و زمینه را برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات فراهم کنند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: همانگونه که مردم ایران اسلامی برای مشارکت سرنوشت خود همواره در انتخابات گذشته مشارکت گسترده داشته اند، در این دوره نیز همه سلائق و گروه‌ها بدر انتخابات حضوری پرشور یابند.

صفری با گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، یادآور شد: شهید سلیمانی متعلق به همه آحاد جامعه است و از عموم مردم‌، مسئولان و کارمندان خواستاریم در مراسمی باشکوه که در مصلای این جمعه برگزار خواهد شد، حضوری پررنگ داشته باشند.

فرماندارگناوه: رعایت اصل بی‌طرفی منشور مجریان انتخابات است

وی بیان کرد: در سالروز شهادت قاسم سلیمانی، آیین بزرگداشت شهادت شهید شاخص استان بوشهر سردار شهید "محمدجعفر سعیدی" برگزار خواهد شد.

امام جمعه گناوه نیز اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های سردار محبوب دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، پیرو و متعهدبودن به ولایت فقیه بود.

"حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی" افزود: رمز و راز محبویت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست در مقابل دشمنان و معاندان بایستد.

فرماندارگناوه: رعایت اصل بی‌طرفی منشور مجریان انتخابات است

امام جمعه بندرریگ با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته مقام مادر، گفت: حضرت فاطمه (س) در بندگی و عبودیت یکتای عالم و عفت و حیا، یگانه برتر روزگار یود.

" حجت الاسلام علی مصلح " افزود: صدیقه اطهر(س) محور و الگوی بشر در ولایتمداری و همسرداری است و باید از این ویژگی ها در تمام شئونات زندگی الگوپذیری کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی مکتب ولایتمداری را از حضرت فاطمه (س) آموخت و گوش به فرمان ولایت بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه گفت: شهید سلیمانی، فرمانده دلیر جبهه مقاومت نقشی مهمی در نابودی گروه تروریستی و جنایتکار داعش داشت.

سرهنگ پاسدار " شهسوار حاجی پور " افزود: سردار دلها به معنای واقعی کلمه پیرو مکتب حضرت زهرا(س) ، امام حسین (ع) و احیاگر جبهه مقاومت است.

وی بر حضور پرشور مردم این شهرستان در آیین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که حق بزرگی بر گردن ملت و امت اسلامی دارد، تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha