۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85340983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخ بلیت سینما در بوشهر برخی روزها نیم‌بها شد

بوشهر- ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با اعلام نظر سازمان سینمایی کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بلیت سینما در بوشهر نیم‌بها عرضه می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،"معصومه عباسی " روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح به صورت آزمایشی بوده که استقبال مخاطبان و اقتصاد سینما ادامه‌دار خواهد بود در غیر این صورت به شیوه قبل یعنی نیم‌بها بودن یک روز در هفته (سه‌شنبه) باز می‌گردد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲ سالن سینما در شهرهای بوشهر و برازجان فعال است که فیلم‌های روز کشور را اکران می‌کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای نشاط اجتماعی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان و با توجه به فعال بودن فقط یک سینما در بوشهر، این اداره کل یک سالن را به سازمان سینمایی کشور معرفی کرده و اکنون مراحل اداری فعال شدن دومین سینمای بوشهر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: توسعه صنعت سینما یکی از اولویت‌های این اداره کل است و در این راستا آمادگی لازم برای هرگونه همکاری‌ طبق قانون و مقررات با موسسات و بخش خصوصی وجود دارد.

عباسی بیان کرد: استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه فیلم و سینما برخوردار بوده و کسب عنوان‌های مختلف در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی گواه بر این ادعا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha