۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85340828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ هزار و ۳۰۰ تن نهاده دامی در روستاهای بروجرد توزیع شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: ۳۸ هزار و ۳۰۰ تن انواع نهاده دام و طیور در ۹ ماهه سال جاری در روستاهای شهرستان توزیع شده است.

محمدحسن نوابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع به موقع نهاده ها در استمرار تولید محصولات اساسی کشاورزی در حوزه دام مانند گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ و شیر نقش موثری دارد.

وی گفت: علاوه بر این در ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۱۵۰ لیتر مواد سوختی، ۶ هزار و ۵۰۰ تن آرد خانه پزی و خبازی، ۲ هزار و ۳۱۰ تن انواع کودهای شیمیایی، ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر سموم کشاورزی و همچنین در همین بازه زمانی ابتدای سال تا کنون ۵۰۸ تن انواع بذر اصلاح شده توزیع شده است.

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد بیان کرد: همچنین در ۹ ماهه امسال در راستای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، خرید سه هزار و ۳۰۷ تن گندم، ۳۷۵ تن دانه های روغنی و خرید توافقی ۶۵۰ تن انواع محصولات کشاورزی انجام شده است.

نوابی اظهار کرد: در این مدت در بخش آموزش اعضاء و ارکان تعاونی ها به ۴۸۵ نفر آموزش های لازم ارائه شد و همچنین حسابرسی از عملکرد سال گذشته ۲۱ تشکل و در حوزه نظارت نیز بر برگزاری مجامع عمومی سالیانه ۱۵ تشکل انجام شد.

شهرستان بروجرد دارای حدود ۲۰۰ روستا در سه بخش مرکزی، اشترینان و شیروان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha