ملی‌پوش کامپوند: ۲ ماه بدون سرمربی هستیم/ ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ را در هانگژو گرفتیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش کامپوند گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان، سرمربی کامپوند و ریکرو را از هم جدا کرد و ۲ ماه است که سرمربی نداریم و تمرینات هم تعطیل است!

محمدصالح پالیزبان صبح جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره تمرینات تیم ملی کامپوند، اظهار داشت: تیم کامپوند فعلا تمرینی ندارد و تعطیل است. در حال حاضر چون تیم ملی ریکرو مسابقات کسب سهمیه دارد، فدراسیون برای آنها اردو گذاشته است. فعلا تمرین نمی‌کنم هرچند در سایت آزادی امکان تمرین هست اما دوست ندارم در آنجا تمرین و برای ملی‌پوشان ریکرو مزاحمتی ایجاد کنم زیرا برنامه‌ریزی آنها بهم می‌ریزد و تمرین ما روی برنامه سرمربی کره‌ای اثر می‌گذارد.

وی افزود: پیش از بازی‌های آسیایی سرمربی کره‌ای هدایت تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند را برعهده داشت اما پس از بازی‌ها فدراسیون تیراندازی با کمان او را از کامپوند جدا کرد. این سرمربی اکنون تنها هدایت تیم ملی ریکرو را برعهده دارد. ۲ ماه است که سرمربی نداریم و این در حالی است که مسابقات کاپ آسیا و جهانی را در پیش داریم.

ملی‌پوش کامپوند عنوان کرد: فدراسیون تیم ملی کامپوند را به مسابقات کاپ آسیا به بغداد اعزام نمی‌کند. با تصمیم کادر فنی قرار شد باشگاه‌های کشور یک تیم منتخب را به این مسابقات اعزام کند. رقابت‌های بعدی که تیم ملی باید به آن اعزام شود مسابقات جهانی در چین، کره جنوبی، ترکیه به ترتیب در فروردین، اردیبهشت و خرداد است و هنوز فدراسیون برنامه‌ای برای تیم ملی کامپوند اعلام نکرده است اما تیم ملی ریکرو ۱۰درصد در این مسابقات شرکت می‌کند و اکنون در حال تمرین است.

وی اضافه کرد: کار با سرمربی کره‌ای بد نبود و تا قبل از بازی‌های آسیایی برنامه خوبی داشتیم اما به خاطر عدم هماهنگی فدراسیون با سرمربی ، او با کمک مربی ایرانی در بخش کامپوند اختلاف پیدا کرد و همین موضوع سبب شد تا مربی ایرانی حذف شود و هنوز مربی جایگزین او نشده است.

پالیزبان گفت: تیم ملی کامپوند در بازی‌های آسیایی نه تنها آنگونه که باید عمل نکرد بلکه ضعیف‌ترین نتایج ادوار گذشته را به دلیل عدم هماهنگی کسب کرد. ۲ ماه است که ما اردو نداریم و اگر اردویی هم برگزار شود بدون سرمربی و اعزام بی‌نتیجه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha