۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85340066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزد میزبان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی 

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در دو بخش «داستانی» و «مستند» با رویکرد توجه به فیلم‌هایی با موضوع‌های خانواده، ازدواج، جمعیت و فرزندآوری و آیین‌های ازدواج بین اقوام مختلف به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، " زهیر حاجی‌حسینی " جریان‌‍ سازی فرهنگی ازدواج به‌ویژه ازدواج آسان، فرهنگ‌سازی در راستای موضوع جوانی جمعیت و توجه به موضوع بحران سالمندی، توجه ویژه به موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقویت حس خودباوری و افزایش امید و نشاط در میان فیلم‌سازان جوان کشور از اهداف این جشنواره است.

وی از برگزاری این جشنواره در دو بخش مسابقه و بخش جایزه ویژه خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره در موضوعات ازدواج، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، آیین‌های ازدواج بین اقوام ایرانی، جوانی جمعیت و بحران سالمندی برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بخش مسابقه ملی جشنواره شامل همه فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند تولید شده از اول فروردین سال ۱۳۹۷ تاکنون در چارچوب اهداف و موضوعات جشنواره با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه برای بخش داستانی و ۴۰ دقیقه برای مستند است.

حاجی حسینی گفت: بخش جایزه ویژه جشنواره در رابطه با موضوع «یزد نوین» است که در این بخش، فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی با موضوعات جشنواره با محوریت شهر جهانی یزد پذیرفته خواهد شد.

وی با اشاره رونمایی از پوستر جشنواره با حضور وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ثبت‌ نام در این جشنواره از یکم بهمن ماه آغاز و مهلت تعیین‌ شده برای آن تا ۲۱ اسفند امسال است.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فیلم‌های راه‌ یافته به بخش مسابقه نیمه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اعلام و اختتامیه این دوره از جشنواره نیز در ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حاجی حسینی بیان کرد: آدرس سایت ثبت نام جشنواره WWW.ZENDEGIFILMFEST.COM است و دبیرخانه جشنواره در یزد، ابتدای بلوار امام جعفر صادق (ع)، اداره‌ کل ورزش و جوانان یزد و شماره تلفن دبیرخانه ۰۳۵۳۶۲۳۴۹۵ است.

استان یزد ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده در ۵۰ هیات ورزشی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha