۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85340060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش بادهای شمالی در بوشهر تداوم دارد

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85340060
وزش بادهای شمالی در بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: براساس پیش بینی‌ها وزش بادهای شمالی در این استان تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

" پیام مساعدی " روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده سواحل استان نیز به تناوب مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز، علاوه بر افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر ، امروز در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق و فردا با کاهش ابر و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، بر روی دریا با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و امروز در فرا ساحل جنوبی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۰ ، مد اول ساعت ۱۲:۳۰ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۵ و مد دوم ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته " جم " با ۱۲ و" عسلویه "با ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha