ورمزیار: نیاز اصلی استقلال هافبک طراح است/ مسئولین فوتبالی حرف پیشکسوتان را گوش نمی‌دهند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان برای نیم فصل دوم در خط هافبک نیاز به یک بازیکن باهوش دارند که بتواند مهاجمین تیم را تغذیه کند.

صادق ورمزیار روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برد استقلال مقابل پیکان در آخرین دیدار نیم فصل اظهار داشت: به نظر من استقلال خوب بازی نکرد مخصوصا در نیمه اول چون در ۴۵ دقیقه اول کیفیت خوب خودشان را ارائه ندادند و نیمه اول بازی دل‌چسبی از استقلال ندیدیم. در نیمه دوم با تعویض‌های که از سوی کادرفنی انجام شد توانستیم بازی را ببریم و خیلی خوشحالم که در بازی آخر نیم فصل اول توانستیم ۳ امتیاز در خانه بگیریم. امیدوارم بازیکنان با آمادگی کامل نیم فصل دوم را آغاز کنند.

وی در مورد نقاط ضعف استقلال گفت: آبی‌پوشان در خطوط دفاع و هافبک ضعیف هستند و مقداری هم ناهماهنگ بازی می‌کنند. متاسفانه در دیدار با پیکان شاهد بودیم هافبک‌ها روزشان نبود و نمی‌توانستند مهاجمان را تغذیه کنند. امیدوارم کادر فنی در ایام تعطیلات نیم فصل بتواند مشکلات دفاعی تیم را حل کند. چون اگر ناهماهنگی بین خطوط دفاع باشد ضربه شدیدی می‌خوریم و صدر جدول را هم از دست می‌دهیم.

پیشکسوت استقلال درباره بازگشت رافائل سیلوا نیز توضیح داد: سیلوا مدتی است از مسابقات دور بوده و همین دور بودن هم باعث افت او شد. امیدوارم در مورد بازگشت این مدافع برزیلی نکونام پاسخگو باشد که چرا او را خواست.

ورمزیار: نیاز اصلی استقلال هافبک طراح است/ مسئولین فوتبالی حرف پیشکسوتان را گوش نمی‌دهند

ورمزیار در خصوص اینکه استقلال برای نیم فصل دوم باید در چه پست‌های بازیکن جذب کند، خاطرنشان کرد: استقلال در درون دروازه نیازی به تغییر ندارد ولی باید یک مدافع تنومند و با کیفیت جذب کند که بتواند ناهماهنگی خطوط دفاع را حل کند. البته تیم به یک هافبک باهوش و کلاسیک هم نیاز دارد که بتواند مهاجمین استقلال را تغذیه و موقعیت‌های زیادی هم برای تیم ایجاد کند. امیدوارم مدیران باشگاه در ایام تعطیلات بتوانند خواسته‌های نکونام را برآورده کنند.

وی در خصوص رأی کمیته استیناف مبنی بر بازگشت امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس گفت: ما پیشکسوتان فوتبالی هر چقدر هم صحبت کنیم دوستان فوتبالی حرف‌های ما را گوش نمی‌دهند. خداراشکر هواداران فهیم و باشعوری داریم که می‌دانند چه بلای سر استقلال آوردند. جای سوال دارد که چرا تیمی که تخلف کرده امتیازش را برمی‌گردانند و الان تنها تیمی که ضرر کرده استقلال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha