پروانه ساختمانی۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در فارس صادر شد

شیراز-ایرنا-مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: تاکنون پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی این استان صادر شده است‌.

به گزارش ایرنا بهنقل از از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی فارس محمدرضا طالبان در این باره افزود: از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آنها صادر شده ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس دوشنبه ادامه داد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین‌دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در شیراز و مرودشت با کسری زمین مواجه هستیم اما مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تأمین شده است.

دبیر شورای مسکن استان فارس یادآور شد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تأیید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تأیید شده را در سطح استان دارند.

طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است گفت: به جز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و استهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار ا میدواری کرد که در سال آینده با تلاشی که در سطح استان می‌شود تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha