۱۰ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85339432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر انگلیس؛ آرسنال در مسیر سقوط/ بُرد مقتدرانه تاتنهام

تهران- ایرنا- هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه فولام موفق شد آرسنال را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد. در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه تیم‌های فولام و آرسنال به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مارکو سیلوا در فولام با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

آرسنال در این مسابقه خیلی زود به گل رسید و در دقیقه پنجم مارتینلی با حرکت تکنیکی خود وارد محوطه جریمه فولام شد و ضربه خوبی به توپ زد اما دروازه‌بان حریف آن را دفع کرد اما ساکا ریباند را ‌‏وارد دروازه کرد.

لیگ برتر انگلیس؛ آرسنال در مسیر سقوط/ بُرد مقتدرانه تاتنهام

فولام پس از باز شدن دروازه‌اش توپ و میدان را در اختیار گرفت و برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید. آنها پس از خلق چند موقعیت در دقیقه ۲۹ به گل رسیدند و رائول خیمنز با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد.

در دقیقه ۶۰ آرسنال گل دوم را نیز دریافت کرد. اشتباه تومیاسو باعث شد تا بابی رید دروازه آرسنال را باز کند. آرسنال بعد از شکست هفته پیش مقابل وستهم برای دومین بار پیاپی تن به شکست داد و ‏حالا با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

در دومین مسابقه تاتنهام به مصاف بورنموث رفت و به برتری سه بر یک دست یافت. تاتنهام در این دیدار برای جبران شکست هفته گذشته مقابل برایتون نمایش مقتدرانه‌ای داشت.

لیگ برتر انگلیس؛ آرسنال در مسیر سقوط/ بُرد مقتدرانه تاتنهام

شاگردان آنژه پوستکوگلو برای زدن گل اول زیاد منتظر نماندند و ‏در دقیقه ۹ توسط په‌په سار به گل رسیدند. هافبک سنگالی پاس لو سلسوی آرژانتینی را به ‌‏اولین گل تاتنهام تبدیل کرد.‏ در دقیقه ۷۲ نیز سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام در دقیقه ‌‏‌‏۷۱ پاس لوسلسو را به گل تبدیل کرد. ریچارلیسون هم در دقیقه ۸۰ گل سوم را به ثمر رساند.

الکس اسکات،بازیکن بورنموث در دقیقه ‌‏۸۴ یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کرد. تاتنهام با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به ۳۹ رساند و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha