فینال لیگ برتر وزنه‌برداری؛ بازگشت امیدوارکننده قهرمان جهان

تهران- ایرنا- قهرمان جهان پس از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت طولانی‌، عملکرد خوبی را از خود در هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری بر جا گذاشت و امیدها را برای المپیک زنده نگه داشت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته سوم و پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری در سال ۱۴۰۲ ظهر امروز در وزن ۱۰۹ کیلوگرم در سالن مجموعه ورزشی لاله تهران برگزار شد. یکی از اتفاقات مهم این مسابقات بازگشت سیدرسول معتمدی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا به تخته رقابت‌ها بود.

این در حالی است که این وزنه‌بردار اصفهانی پارسال در هفته دوم لیگ برتر از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد تا حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را از دست بدهد. غیبت طولانی‌مدت این قهرمان نامی حضور او را برای المپیک پاریس در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود اما این ورزشکار پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت عصر امروز با پیراهن تیم ذوب‌آهن روی تخته رفت و توانست عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

معتمدی در حرکت یک‌ضرب با رکورد ۱۶۰ و در دوضرب با ثبت رکورد ۱۹۵ کیلوگرم نمایش قابل قبولی داشت تا در مجموع با حدنصاب ۳۵۵ کیلوگرم در جایگاه دومی قرار بگیرد. هر چند رکوردهای او با روزهای اوج فاصله زیادی دارد اما می‌توان نسبت به حضورش در رقابت‌های المپیک امیدوار بود. پس از پایان رقابت‌های این دسته، مادر معتمدی به همراه فرزند خود روی تخته رقابت آمد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

رده‌بندی نهایی دسته ۱۰۹کیلوگرم

در پایان رقابت‌های دسته ۱۰۹ کیلوگرم ابوالفضل زارع از مناطق نفت‌خیز جنوب با مجموع ۳۶۶ کیلوگرم اول، رسول معتمدی از ذوب‌آهن با مجموع ۳۵۵ کیلوگرم دوم و آریا پایدار از مناطق نفت‌خیز جنوب با مجموع ۳۴۷ در رده سوم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha