معاون سپاه سیدالشهدا:بسیج در رفع مشکلات مردم به دولت کمک می کند

شهرری -ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)در اجلاسیه مجمع بسیج استان تهران گفت: یکی از وظایفی که سازمان بسیج به ویژه بسیج اقشار بر عهده دارد، کمک به دولت در راستای رفع مشکلات مردم است.

سرهنگ پاسدار مجید امیر عبداللهیان روز یکشنبه در سالن اجتماعات شهید جنگروی سپاه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، توفیق دارد با برگزاری اجلاسیه مجمع بسیج استان تهران در خدمت عزیزان بسیجی در سطح اقشار سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران باشد.

معاون سپاه سیدالشهدا:بسیج در رفع مشکلات مردم به دولت کمک می کند

وی ادامه داد: این برنامه شامل برگزاری کارگاه های اندیشه ورز است که از مجمع های شهرستانی آغاز و طرح ها و برنامه های برگزیده را به مرکز استان ارسال می کنند.

امیر عبداللهیان افزود: طی هماهنگی ها و بررسی ها، طرح ها و برنامه های ارائه شده مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت طرح های برتر در مجمع عالی بسیج استان ارائه می شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران بااشاره به اقدامات ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، ادامه داد: بررسی مسائل در سطح شهرستان های استان، به ویژه بسیج اقشار در این اجلاسیه برنامه ریزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از اقشار در شهرستان استان تهران مسائل مربوط به گروه خود را احصا می کند و راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می دهند؛ تا مشکلات مرتفع شوند.

معاون سپاه سیدالشهدا:بسیج در رفع مشکلات مردم به دولت کمک می کند

به همین ترتیب این برنامه در سطح استان برگزار می شود، مسائل و نظام مسائل شهرستان های استان در اقشار احصا می شود و برای برطرف کردن مشکلات و معضلات راهکارهایی ارائه می شود.

ظرفیت عظیم فکری بسیج برای حل مسائل و مشکلات

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان تهران گفت: اجلاس مجامع بسیجیان استان با جمعی از نخبگان علمی و فرهیختگان استان تهران برگزار شد، امید است در کمیسیون‌های هفتگانه‌ی مجمع بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را رفع کنیم.

سرهنگ پروین مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان تهران و دبیر اجرایی این مراسم درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب و تدابیر مقام عظمای ولایت در خصوص طرح اعتلای بسیج وظیفه‌ی دلسوزان و نخبگان را سنگین‌تر نموده است.

وی افزود: ظرفیت عظیم فکری بسیج می تواند مسائل و مشکلات استان را برطرف کند، تا برابر فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز بتوانیم تحقق دولت اسلامی را فراهم کنیم و دولت را در حل مسائل و مشکلات مردم عزیزمان و مسائل استان تهران یاریگر باشیم.

سرهنگ پروین بیان داشت: در اجلاس مجامع بسیجیان، مشکلات و معضلات را در قالب بانک اطلاعاتی در استان احصا کرده و با اولویت بندی مسائل استان تهران و مردم عزیز در این جلسه راهکارهایی هم ارائه گردید .

به گزارش ایرنا، در این مراسم از مسئولان مجامع برتر بسیج شهرستان های استان تهران و هیئت های اندیشه ورز برتر استان تهران تقدیر و از ۳ خانواده شهید مدافع حرم در پایان مراسم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سردار کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات کشور ، حجت‌الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق ولی فقیه در سپاه قدس ، سرهنگ پروین مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha