۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85339194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۱۰ نخبه در سازمان انتقال خون

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85339194
جذب ۱۰ نخبه در سازمان انتقال خون

تهران - ایرنا - مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون اعلام کرد: ۱۰ نفر از نخبگان که برای استخدام در این سازمان اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب در حال حاضر دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می گذارند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مسعود امیدوار روز یکشنبه افزود: افرادی که طبق معیارهای بنیاد ملی نخبگان بر اساس توانمندی‌های علمی و عملی در رشته های مرتبط انتخاب شده بودند و ظرفیت استخدامی آنها به تایید سازمان اداری و استخدامی رسیده بود به وزارت بهداشت و سازمان انتقال خون معرفی شدند.

وی یادآور شد: طرح جذب نیروی انسانی نخبه و مستعد برتر در دستگان های اجرایی که اولین دوره اجرای خود را پشت سر می گذارد، برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت استعدادهای برتر و نخبگان جوان در سراسر کشور به اجرا در آمده است و ۱۰ نفر از نخبگان که برای استخدام در سازمان انتقال خون اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب اکنون دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می گذارند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون تاکید کرد: این طرح برای عمل به تکلیف مقرر در ماده ۱۱ آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی و استعداد های برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی مصوب هیأت وزیران به اجرا در می آید و اولین بار است که سازمان انتقال خون از این طریق جذب نیرو می کند.

امیدوار به دوره آموزش ۲۱ روزه این نخبگان که از ۲ دی ماه آغاز شده است، اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی سه گام دارد؛ پذیرفته شدگان نخست در دوره آموزشی دولت شناسی و دستگاه شناسی شرکت می کنند. سپس بر اساس آموزش های قبلی ایده تحولی دوره ای را می گذرانند و در آخر دوره ارزیابی و پس از آمادگی این نیروها، محل خدمت‌شان تعیین می‌شود.



وی از همکاری سازمان انتقال خون با سازمان اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان خبر داد و افزود: مدرسان طبق برنامه در کلاس ها حضور می یابند و برنامه آموزشی را به خوبی پیش می برند.

براساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون یادآور شد: نخبگان معرفی شده به دستگاه ها بر اساس رشته های مرتبط تخصصی و شاخص های نخبگی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان انتخاب و معرفی شده اند و امیدواریم اجرای این طرح در جهت نخبه پروری و شایسته سالاری و ارتقای شاخص های عملکردی سازمان موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha