۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85339036
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بانوان گیلانی سهمیه خود را در تیم ملی هاکی حفظ کردند

رشت - ایرنا - رئیس هیات هاکی گیلان گفت: بانوان ورزشکار این استان توانستند هر ۶ سهمیه خود را در دومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور حفظ کنند.

مرتضی یحیی‌پور مسروری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود اینکه دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور در تهران برپا شده است، خوشبختانه گیلان تمامی سهمیه خود را نسبت به نخستین مرحله این اردو حفظ کرده و هم اینک ۶ بانوی گیلانی در اردو حضور دارند.

وی افزود: در مرحله نخست اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور که ماه گذشته در تهران برپا شده بود، فائزه پشتدار، المیرا پوباش، هنگامه جعفری، حنانه امینی، نازنین امیدی و زیبا یحیوی از گیلان در اردو حضور داشتند که هم اینک نیز این ۶ ورزشکار موفق شدند جواز حضور در دومین مرحله اردو را کسب کنند.

وی ادامه داد: این ۶ بانوی ورزشکار گیلانی به همراه سایر ملی پوشان اردوی آمادگی خود را تا روز ۱۵ دی ماه در تهران زیرنظر کادرفنی این تیم ادامه می‌دهند و امید است که همه آنها در نهایت بتوانند به عضویت تیم ملی هاکی بانوان کشور درآیند.

رئیس هیات هاکی گیلان بیان کرد: دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابتهای کاپ آسیا که انتخابی جام جهانی است، زیر نظر «جول‌کنت‌ول» سرمربی آمریکایی تیم ملی و نیلوفر عبدی مربی این تیم در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: این استان قطب برتر هاکی بانوان کشور است و علاوه بر حضور ۶ گیلانی در مرحله دوم اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی، تیم‌های استانی ما در رقابتهای مختلف کشوری می‌درخشند که می‌توان به نایب قهرمانی فصل گذشته گیلان در رقابت‌های هاکی لیگ بانوان کشور و قهرمانی تیم هاکی دختران جوان استان در لیگ کشور اشاره کرد.

یحیی پورمسروری خاطرنشان کرد: با توجه به پشتوانه‌سازی مناسبی که توسط این هیات در بخش بانوان استان انجام شده، انتظار است که هاکی گیلان در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در رقابتهای مختلف بیش از پیش درخشیده و سهمیه استان نیز در تیمهای ملی بانوان افزایش یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha