گازرسانی به هفت هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی در سفر رییس جمهور به زنجان انجام می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: گازرسانی به هفت هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی با اجرای ۱۵ هزار و ۳۴۵ متر شبکه گذاری در سفر رییس جمهور به زنجان افتتاح می‌شود.

رحیم سلیمانی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه گاز رسانی به این واحدهای مسکونی در قالب طرح های نهضت ملی مسکن انجام شده است، افزود: برای اجرای این طرح گازرسانی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی یادآور شد: گازرسانی کوی زیتون، کوی ارغوان، کوی زنگان، مجتمع ۳۶۴ واحدی گلشهر، مجتمع ۱۴۴ واحدی گلشهر و (کوی ثمین۲ ) از جمله طرح های آماده بهره‌برداری حوزه گاز در این سفر است.

سلیمانی نژاد، افتتاح طرح‌های گازرسانی به هشت روستا و ۴۵ واحد صنعتی در استان را از دیگر برنامه‌های شرکت گاز زنجان در دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیریهای انجام شده پروژه‌های گازرسانی در روستاهای ماری، سیلمان بلاغی، باش سیز، قاضی آباد، چومالو، بیرونده، قره حصارلو، بایندر، به اتمام رسیده و هم اکنون آماده افتتاح است که در سفر رییس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلیمانی نژاد با اشاره به اجرای ۴۸ هزار و ۳۷۵ متر شبکه گذاری در گازرسانی به هشت روستای استان، گفت: با اجرای این طرح‌ها ۴۶۹ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: برای اجرای کامل این طرحهای گازرسانی اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت:‌ در سفر رییس جمهور به زنجان همچنین ۴۵ طرح گاز رسانی صنعتی در استان افتتاح خواهد شد، که برای اجرای این طرح های گازرسانی ۲۷ هزار و ۵۰۱ متر شبکه گذاری با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶۱ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha