شانس کم سردار برای حضور در جام ملت‌ها؛ قلعه‌نویی دست به دامان مورینیو می‌شود

تهران- ایرنا- سایت گل مدعی شد که سردار آزمون نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را برای جام‌ملت‌های آسیا همراهی کند.

به گزارش ایرنا، سرانجام امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٧ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد. البته بخش رسانه‌ای اعلام کرد که لیست نهایی ۲ روز دیگر یعتی در تاریخ ۱۲ دی، پس از مشخص شدن نتیجه مذاکرات با باشگاه رم ایتالیا برای حضور سردار آزمون در این تورنمنت اعلام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شده و در حال مذاکره با مسئولان رم است تا موافقت حضور این بازیکن را بدست بیاورد، بنابراین فدراسیون فوتبال تا پایان اولتیماتوم زمانی AFC (١٢ دی) منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی برای آزاد کردن این بازیکن و ملحق شدن وی به اردوی تیم ملی در موعد مقرر است و پس از آن فهرست نهایی و ٢۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام خواهد شد.

شانس کم سردار برای حضور در جام ملت‌ها؛ قلعه‌نویی دست به دامن مورینیو می‌شود

حالا سایت گل در رابطه با شرایط حضور آزمون برای تیم ملی فوتبال در گزارشی نوشت:

ایران تهدید می‌شود که سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال آاس‌رم ایتالیا را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در اختیار نداشته باشد، اما غیبت آزمون به دلیل مصدومیت نیست، بلکه به دلیل توافق نامه قرارداد او با باشگاه سری آ ایتالیا است.

زمانی که آزمون تابستان گذشته به صورت قرضی از باشگاه بایر لورکوزن آلمان به مدت یک سال به رم منتقل شد، جالوروسی بندی در مورد حضور آزمون در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ درج کرده که گفته‌می‌شود این بند مانع از حضور او در این تورنمنت خواهد شد.

این وضعیت به یک موضوع داغ در ایران تبدیل شده است. حتی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ایران قصد داشت تا به ایتالیا سفر کند و با ژوزه مورینیو دیداری داشته باشد و از او بخواهد که آزمون را کنار بگذارد تا حداقل این بازیکن بتواند برای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها بازی کند. اما این دیدار صورت نگرفت تا با این وضعیت شانس آزمون برای حضور در جام‌ملت‌ها به شدت کم شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha