آیت‌اللهی: ملیکا محمدی عشق به وطن داشت/ رد کردن پیشنهاد فرایبورگ

تهران- ایرنا- عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ملیکا محمدی عشق به وطن و پرچم جمهوری اسلامی ایران داشت و در یکی دو سال اخیر چندین پیشنهاد خارجی از جمله فرایبورگ آلمان را رد کرد.

به گزارش ایرنا، هادی آیت‌اللهی روز یکشنبه در مراسم تشییع و یادبود ملکیا محمدی که در ورزشگاه‌آزادی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی ملیکا محمدی پا به عرصه ورزش گذاشت، به عنوان خدمت‌گزار جامعه فوتبال در استان فارس فعالیت داشتم. با توجه به علاقمندی خانواده‌اش به فوتبال، ملیکا را به عنوان یک استعداد ناب دیده و او را زیر نظر گرفتیم و این توجه پس از آنکه به تهران آمدم تاکید داشتم او را به عنوان یک استثنا نگاه کنند. معتقدم او بازیکن بسیار شایسته‌ای در تیم‌های پایه از جمله نونهالان، نوجوان، جوانان و بزرگسالان بود.

وی با اشاره به اینکه او عشق به وطن و پرچم جمهوری اسلامی ایران داشت خاطر نشان کرد: ملیکا در یکی دو سال اخیر چندین پیشنهاد خارجی از جمله فرایبورگ آلمان داشت ولی این پیشنهاد را نپذیرفت چرا که معتقد بود که باید در تیم ملی بازی کند و تیم خاتون بم را انتخاب کرد.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: یکی از هم باشگاهی‌های او دچار پارگی مینیسک پا شد، ولی باشگاه کمکی به درمان این بازیکن نداشت. ملیکا با پرداخت شخصی ۴۰ میلیون تومان عمل جراحی این بازیکن را قبول کرد. درگذشت او ضایعه بزرگی برای جامعه ورزشی و به ویژه فوتبال است چرا که او در سن ۲۳ سالگی دلسوخته و نگران تیم ملی کشورش بود.

آیت‌اللهی به بازی بانوان ایران و استرالیا نیز اشاره کرد و گفت: ملیکا محمدی تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشت پس از این دیدار تمامی پیراهن‌های این تیم را به عنوان یادگاری جمع کرد و میان بازیکنان بانوان ایران قرار داد و شماره چهار این تیم که به عنوان بازیکن دوم برتر جهان بود را برای خودش به یادگاری از بازیکن استرالیا گرفت.

وی ادامه داد: خواهش من از مهدی تاج رئیس فدراسیون و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان این است که برای زنده نگه داشتن یاد ملیکا محمدی بخشی از کمپ تیم ملی بانوان، یکی از زمین‌های چمن تمرینی و یا خوابگاه بانوان فوتبال به نام این شخصیت نامگذاری شود. نباید یادمان رود که در زمان مرگ نباید در کنار هم جمع شویم بلکه این‌ها هستند که به فوتبال مملکت خدمت کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha