۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85338833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: دولت نسبت به نامزدهای انتخاباتی بی طرف است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با اشاره به اینکه مجموعه دولت هیچ نقشی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی نداشته و در بی طرفی کامل خواهد بود، گفت: هرگونه تخلفی که از سوی دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه صورت بگیرد با آنان به طور جدی برخورد خواه شد.

محمد مهدی اعلایی، روز یکشنبه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن اعلام این مطلب افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی رویکردی جانبدارانه نسبت به این مساله، یعنی حمایت از کاندیدایی را پیش بگیرند با آنان برخورد سختگیرانه‌ای خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم هر فردی را انتخابات کنند مورد حمایت دولت و مجموعه نمایندگان آن در استان ها نیز قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: با توجه به جایگاه نمایندگان مجلس در تصمیم‌ گیری‌ها، مردم می‌توانند با نگاه دقیق و عمیق خود انتخابی آگاهانه و موثری را داشته باشند.

استاندار قزوین، برگزاری انتخابات را یکی از وظایف مهم نظام و دولت برشمرد و تاکید کرد: به طور کلی دستگاه های اجرایی به نحوی در فضای انتخابات نقش دارند، برخی دستگاه ها به صورت مستقیم و برخی نیز غیرمستقیم در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

به گفته اعلایی، مشارکت حداکثری در انتخابات گویای خیلی از مسایل و شعاعر جمهوری اسلامی و مردم است و برای نیل به این هدف بعضا نیاز به تبیین عملکرد دستگاه‌ها هست.

نماینده دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: در عملکرد مدیران و دستگاه‌ها باید ارتقا مشارکت، پشتیبانی از برگزاری درست و بی طرفی مورد توجه جدی قرار گیرد.

اعتبارات سفر بسیاری از عقب ماندگی های استان را جبران کرد

استاندار قزوین با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور به قزوین، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با تخصیص های لازم خدمت رسانی خود را در مناطق مختلف، به ویژه محروم را آغاز کرده اند تا جایی که اگر این سفر صورت نمی گرفت، آهنگ خدمت رسانی می توانست در قزوین سال ها به طول بیانجامد.

وی تاکید کرد: دستگاه ها با توجه به اعتبارات موجود بایستی سرعت عمل بیشتری را در اجرای پروژه‌های خود داشته باشند و با پیگیری هایشان زودتر از موعد مقرر به هدف مطلوب برسند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه علاقه مندیم بخشی از طرح های عمرانی با سرعت بالا زودتر به نتیجه برسند، افزود: قزوین در حوزه مولدسازی دارایی‌ها جزو ‌ استان‌های پیشتاز است تا جایی که برخی طرح های اجرایی موجود جلوتر از سایر طرح های مشابه در سایر استان های کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha