کرمانشاه دهه فجر میزبان سه جشنواره فرهنگی، هنری است

کرمانشاه - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری سه جشنواره فرهنگی، هنری طی دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری جشنواره موسیقی، فیلم و هنرهای تجسمی در استان برگزار می‌شود.

جمال برفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جشنواره مد و لباس فجر هم در صورت موافقت تهران در دهه فجر امسال برگزار می شود اظهار کرد: سه جشنواره منطقه‌ای موسیقی در اورامانات، غرب و شرق استان برگزار می‌شود و برگزیدگان این سه جشنواره به سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استانی راه پیدا می کنند.

وی افزود: امسال در جشنواره موسیقی با رویکرد توجه به موسیقی سنتی و مقامی از تک نوازان، تک خوان ها و گروه های مختلف موسیقی دعوت می‌کنیم تا اجراهای خود را به نمایش بگذارند بطوریکه در این دوره ۲ موضوع تولید سرود و تولید موسیقی سنتی اقوام جزو اولویت های اصلی جشنواره موسیقی فجر در استان کرمانشاه است.

برفی با اشاره به اینکه امسال و همزمان با چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در کشور، سیزدهمین جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه هم برگزار می شود، گفت: امسال همچنین جشنواره هنرهای تجسمی استان کرمانشاه هم همزمان با برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره کشوری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha