۹ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85338409
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تفکر غرب‌گرا مانع پیشرفت کشور است

۹ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۵۹
کد خبر: 85338409
تفکر غرب‌گرا مانع پیشرفت کشور است

کاشان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه عملیات رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی گفت: تفکر غرب‌گرا مانع پشرفت کشور است و این تفکر باید از لحاظ فرهنگی، فکری و مدیریتی از کشور و منطقه زدوده شود.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله ضیغمی شنبه شب در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد باب الحوائج کاشان افزود: بزرگ‌ترین مانع رشد، رونق تولید و مهار تورم در کشور جریان غرب‌گرای داخلی است که باید از صحنه کشور خارج شود.

وی اظهار کرد: غرب بدون استفاده از تفکر لیبرال و جریان نفوذ و فاسد داخل کاری از پیش نمی برد، «استوارت لوی» معاون خزانه‌داری آمریکا که یکی از طراحان تحریم علیه ملت ایران است می گوید بدون استفاده از لشکرهای داخل ایران که تولید ناامیدی می کنند و بدون عملیات روانی نمی توانیم ملت ایران را نسبت به گذشته خود پشیمان و نسبت به آینده ناامید کنیم.

این مسوول ادامه داد: دشمن با استفاده از تفکر غرب گرا برنامه خود در داخل کشور را به پیش می برد و فتنه ۸۸ ظهور تفکر غرب بود چراکه همه تلاش خود را برای خدشه به ساحت دموکراتیک نظام جمهوری اسلامی هزینه کرد.

سردار ضیغمی گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی از آرزوهای پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) بود که به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و بنای استراتژیک غرب و نظام لیبرال دموکراسی را در هم پیچید و به عنوان حکمرانی نوین به ظهور رسید، به همین دلیل سربازان شیطان با همه توان خود به جنگ با این نظام الهی آمده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،دشمن با تمام توان علیه کشور ما صف آرایی کرد،امام راحل(ره) و ملت بزرگ ایران در مسیرخود مقاومت کرده و در دوران دفاع مقدس حماسه بزرگی آفریدند، تا صدها سال این حماسه در جهان می درخشد.

فتنه ۸۸ توطئه آمریکا بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه عملیات رسانه ای جبهه انقلاب بیان کرد: دشمن در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اطلاعاتی، روانی و شناختی علیه ما جنگ راه انداخته است، آمریکا در سال ۱۳۸۸ به انتخابات دموکراتیک آن سال هجمه سنگین وارد و فتنه ۸۸ را ایجاد کرد که به مدد رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران توطئه‌اش خنثی شد.

وی ادامه داد: ۹ دی روز غلبه سربازان الهی بر سربازان شیطان بود، امپریالیسم غرب در نظام سلطه بر پایه مکر، فریب و جنگ روانی تلاش می‌کند بر عقل و عاطفه جوانان اثر بگذارد و ادراک ما را به تصرف خود دربیاورد.

سردار ضیغمی با بیان اینکه دشمن قصد تسخیر ذهن، فکر و ادراک جوانان را دارد، افزود: آمریکا می‌گوید باید کاری کنیم تا خشونت ذهنی در جامعه ایرانی ظهور و بروز کند و با عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای حقایقی که از ریشه اساس ندارد به عنوان حقیقت در جامعه ارایه شود و خشونت ذهنی را به خشونت کلامی و رفتاری تبدیل کند.

وی افزود: دشمن تلاش کرده تا از طریق زبان اجتماعی و ادبیات سازش استراتژی خود را در کشور ایران به ثمر برساند،آمریکایی ها می گویند پیچیده ترین طرح های ما در جمهوری اسلامی به نتیجه نمی رسد مگر یک تفکر غرب گرا در داخل در تولید ادبیات سازش به ما کمک کند تا برنامه های ما در داخل جمهوری اسلامی محقق شود.

وی اظهار کرد: دشمن بر اساس ارزیابی خود به این جمع‌بندی رسیده که ملت بزرگ ایران از عاشورای حسین بن علی(ع) عبرت ها آموخته است، چرا که ملت ما نمی گذارد دوباره عاشورای دیگری رخ دهد،امام راحل(ره) از عصر پیامبر(ص) و عاشورای حسینی(ع) به عصر امروز پل زد و در دوران دفاع مقدس ملت ایران با تاسی از کربلای امام حسین(ع) با دشمن جنگید و به پیروزی رسید.

تفکر غرب‌گرا مانع پیشرفت کشور است

قدرت‌افزایی ایران با تفکر انقلابی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه عملیات رسانه ای جبهه انقلاب بیان کرد: امروز کشور ما با تفکر انقلابی در پی قدرت افزایی است، توانمندی کشور در حدی است که دشمن اقرار کرده ظرفیت دفاعی جمهوری اسلامی برای ملت ایران آنچنان قدرتی ایجاد کرده که در مقابل نظام سلطه سربلند است و ما نمی توانیم با این ملت مقابله کنیم.

سردار ضیغمی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه دشمن است،این بیانیه یک نقشه جامع بر مبنای ارزش ها و دستاوردهای ۴۰ گذشته است تا ملت به سمت اهداف انقلاب اسلامی برای پنجاه سال آینده حرکت کند.

وی اظهار کرد: دشمن در اندیشکده های خود این بیانیه را بررسی کرده و به این جمع بندی رسیده که ملت بزرگ ایران به پشتوانه بیانیه گام دوم انقلاب با ایمان به گذشته برای همیشه به اهداف عالی خود می رسد و تمدن بزرگ اسلامی محقق می شود به همین دلیل با تمام قوا در مقابل این بیانیه ایستاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه عملیات رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن می گوید ایران در حال معرفی حکمرانی نوین به دنیا است و اگر به دنیا معرفی شود نظام لیبرال دموکراسی برای همیشه حذف می شود.

سردار ضیغمی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران دستاوردهای فراوانی دارد که به درستی به دنیا معرفی نشده، افزود: امروز جمهوری اسلامی جوانان نخبه، آگاه و بصیر دارد که در همه حوزه ها جهش در کشور ایجاد می کند و آمریکایی‌ها قصد دارند با نسل جوان ما مقابله کنند؛ در آستانه تحول نسلی قرار داریم و جهاد تبیین به معنی معرفی درست دستاوردهای کشور به نسل جوان است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha