تقاطع غیرهمسطح محمدیار شهرستان نقده مسدود نشده است

مهاباد- ایرنا- فرماندار نقده گفت: تردد خودروها در تقاطع غیرهمسطح محمدیار این شهرستان جریان دارد و این تقاطع مسدود نشده است.

محمد نوبخت شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اتمام کارهای عمرانی در تقاطع غیرهمسطح محمدیار، با توجه به حادثه خیزبودن این تقاطع، به صورت موقت مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیمانکار طرح هنوز خط‌کشی و علایم راهنمایی و رانندگی را در ان نصب نکرده بود، شورای ترافیک شهرستان به منظور جلوگیری از حوادث رانندگی در این تقاطع، پیمانکار را ملزم به نصب علایم و انجام خط‌کشی معابر منتهی به آن کرده بود.

فرماندار نقده در خصوص بدهکاری دولت به پیمانکار پروژه نیز گفت: تاکنون برای این پروژه در حدود یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از مطالبات پیمانکار مانند سایر پروژه های راهداری پرداخت شده است و مابقی نیز به تدریج پرداخت می‌شود.

وی از رسانه ها نیز خواست خبرهای موثق را از مسوولان و منابع آگاه به مساله دریافت کنند و از انتشار مطالب غیرواقعی و شایعات پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر مسدود کردن تقاطع غیرهمسطح محمدیار نقده توسط پیمانکار پروژه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش منتشر شده بود.

تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار یکی از پروژه مهم در کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی است که دارای ۲ دهانه پل ۱۸ متری و ۲۷۰۰ متر رمپ و لوپ است.

این تقاطع در قسمت انتهایی سه راهی محمدیار در شرق شهرستان نقده و در محل تلاقی بزرگراه ارومیه - میاندوآب مشهور به کریدور بزرگراهی غرب کشور قرار دارد که این کریدور هم از مرز بازرگان در شمال آذربایجان‌غربی آغاز شده و با عبور از آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه و لرستان به خوزستان و بندر امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

نقده در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha