حسینی: هواداران مشکلات ما را درک نمی‌‎کنند/ با مدیریت نکونام نتیجه گرفتیم

تهران- ایرنا- دروازه‎‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر پیکان به انتقاد از هواداران و مدیریت آبی‌ها پرداخت.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از پیروزی این تیم برابر پیکان، با تشکر از هواداران این تیم که حمایت خوبی از استقلال داشتند، درباره مشکلات مالی بازیکنان این تیم مدعی شد: صحبت از مشکلات مالی دیگر تکراری شده است. برای کم کردن قرارداد بچه‌ها و رعایت سقف بودجه با آنها صحبت کردم و آنها قراردادشان را کم کردند. الان شرمنده هستم چون تیم‌های دیگر تخلف کردند و راحت امتیازهای آنها برگشت. خیلی خوشحالیم امتیازهای آنها برگشت اما چیزی که ناراحت‌مان کرد این است که ما همه‌جوره قانون را رعایت کردیم اما تیم‌های دیگر رعایت نکردند و با بازیکنان بیشتری که داشتند ۱۳ هفته بازی کردند. ما هم نباید رعایت می‌کردیم، آن موقع می‌توانستیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم و در بازی‌هایی که بازنده بودیم می‌توانستیم پیروز شویم اما کمبود بازیکن و مصدومیت‌ها دست ما را بست.

کاپیتان استقلال افزود: از پارسال مشکل داریم. ما ۴۵ درصد از سال پیش طلب داریم و امسال هم که به نیم‌فصل رسیده تنها ۲۰ درصد قرارداد این فصل را گرفته‌ایم. نمی‌دانم چرا مشکلات مالی برای استقلال است. علی خطیر تلاش می‌کند اما باید بیشتر تلاش شود. مدیریت پارسال خیلی ضعیف عمل کرد و ما یک اسپانسر به صورت رایگان یک سال روی پیراهن‌مان بود و این واقعا فاجعه است. نمی‌دانم این مدیریت چطور مصاحبه می‌کند و فقط بازیکن ضرر می‌کند. آقای هوادار! ما مشکلات داریم، ۴۰ روز تا نیم فصل دوم زمان داریم و این تیم باید مشکلاتش حل شود. نوع و برخوردی که با ما می‌شود، درست نیست. تا چه زمانی باید برای دریافت پول دعوا کنیم. تا کی باید برای داشتن امکانات بحث کنیم؟ در زمین تمرین‌مان نمی‌شود تمرین کرد. با توجه به مشکلاتی که در ۱۵ هفته گذشته داشتیم، با مدیریت جواد نکونام نتیجه گرفتیم و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم بازیکنانی که نکونام می‌خواهد جذب شوند و با او می‌توانیم موفق باشیم.

حسینی درباره وضعیت خودش هم با توجه به اینکه اول فصل از استقلال خداحافظی کرده بود، اضافه کرد: خیلی‌ها به من کم‌لطفی کردند و آنها را نمی‌بخشم. گفتم با عملکردم جواب می‌دهم و جواب دادم.

وی درباره اتفاقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم یادآور شد: جو بدی در جام‌جهانی بر تیم حاکم بود و حتی شب بازی با انگلیس، تمرکز کافی نداشتیم. قبل از جام‌جهانی مشکلاتی برای تیم ایجاد و تیم را از مردم دور کردند. در آنجا احساس تنهایی کردیم. بعد از باخت ما به انگلیس، حس بدی داشتیم.

دروازه‌بان استقلال درباره باطل شدن حواله‌های خودرو ملی‌پوشان و اختلاف بین فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها نیز گفت: حواله‌ها قولی بود که از قبل داده شد و امیدوارم قبل از جام ملت‌ها، مردم و رسانه را با تیم ملی بد نکنند. همه حمایت کنند، بازی‌های سختی است. خود من طرفدار همه رشته‌های دیگر مانند کشتی، والیبال و ... هستم اما فدراسیون فوتبال برای حضور در جام‌جهانی چند میلیون دلار درآمد کسب کرده است در حالی که برای رشته‌های دیگر اینطور نیست. با این حال همه باید کنار هم باشیم. ورزشکارانی که طلای المپیک گرفته‌اند، امتیازهای زیادی گرفته‌اند و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند. به هر حال فوتبال فرق دارد.

حسینی درباره اینکه آیا مشکلات مالی در نیم‌فصل دوم سبب خواهد شد که استقلال نتیجه نگیرد، افزود: اختلافات مدیریت و مربی و بازیکنان در سال گذشته به تیم ضربه زد اما در نهایت، هوادار نتیجه داخل زمین را می‌بیند و هر چه بگوییم مشکل داریم کسی احوالی از ما نمی‌پرسد. اصلا دوست نداریم بازیکنان و مربیان روبه‌روی هم باشند. سال گذشته این اتفاق افتاد و تیم ضرر کرد و امیدوارم اتحاد باشد تا تیم موفق شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha