پیشنهاد ویژه آقای سرمربی به کاپیتان؛ «بیا مربی شو!»

تهران- ایرنا- یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری به کاپیتان این تیم پیشنهاد جالبی داده است!

به گزارش ایرنا، به دنبال شکست سنگین تیم‌ فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، علیرضا منصوریان از هدایت این تیم برکنار شد و ایگناسیو ماتینز سرمربی اسپانیایی هدایت این تیم خوزستانی را برعهده گرفت.

مارتنیز تا بدین‌جای فصل در فولاد نتایج کاملا سینوسی گرفته است و حالا همه منتظر هستند تا این مربی در نقل و انتقالات زمستانی با یک خانه تکانی اساسی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند تا روند فولاد را بهبود ببخشد. از همین رو این مربی اسپانیایی فهرست مازاد خود را در اختیار مدیران این باشگاه قرار داده است تا آنها در خصوص این بازیکنان تصمیم‌گیری کنند.

گفته می‌شود مارتینز به ایوب والی کاپیتان ۳۶ ساله و با سابقه فولادی‌ها یک پیشنهاد ویژه داده و از کاپیتان تیمش خواسته است تا از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به کادرفنی فولاد اضافه شود! البته گفته می‌شود این پیشنهاد با مخالفت جدی والی مواجه شده و او می‌خواهد همچنان به پا به توپ باشد و بازی کند.

والی از سال ۱۳۸۷ در فولاد حضور دارد و یکی از معدود بازیکنان تک باشگاهی فوتبال ایران است. این بازیکن با تجربه همچنان در ۳۶ سالگی می‌خواهد به ماجراجویی خود در مستطیل سبز ادامه دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha