۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85337704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت بالا در انتخابات بزرگترین آسیب به دشمن است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات تهدیدی جدی برای بدخواهان نظام و انقلاب بوده و بزرگترین آسیب به دشمنان محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با بیان این مطلب، تصریح کرد: افزایش مشارکت انتخاباتی می تواند بدخواهان را در معرض آسیب قرار داده و باید به گونه‌ای برگزار شود که مردم با مشارکت بالا توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه تمام جامعه باید با بصیرت افزایی برای افزایش مشارکت انتخاباتی تلاش کنند، اظهار کرد: انتخابات مهم ترین برنامه کشور است که استان قزوین نیز برنامه ریزی های لازم را برای افزایش مشارکت در زمینه های مختلف انجام داده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: ایجاد ثبات مهم ترین کلید واژه ای است که دولت سعی می کند در تمامی شئون به ویژه در حوزه های اقتصادی و سیاسی آن را اجرایی و عملیاتی کند و برای تحقق آن نیز تا به امروز اقدامات و برنامه‌ریزی های متعددی انجام داده است.

اعلایی بیان کرد: اقتصاد کشور مدت ها بود از بی ثباتی رنج می بُرد و سرعت بی ثباتی در اقتصاد زیاد بود، حتی پیش بینی شده بود که تورم بالای ۱۰۰ درصد در اقتصاد کشور خواهیم داشت، اما این فضا با سیاست های اعمال شده توسط دولت مدیریت شد و بسیاری از شاخص ها به ثبات رسیده و یا به شرایط ثبات نزدیک شد.

مشارکت بالا در انتخابات بزرگترین آسیب به دشمن است

سال گذشته ملت ایران مصداق دیگری از بصیرت خود را نمایان کردند

استاندار قزوین حماسه ۹ دی را فرصت مناسبی برای یادآوری شان و بصیرت ملت ایران و اعتماد مردم به نظام عنوان کرد و افزود: هرچند که روز ۹ دی به دلیل حماسه سازی مردم در سال ۸۸ روز بصیرت نامگذاری شده است، ولی در سال های پس از این واقعه نیز مصادیق متعدد و قابل توجهی از تاثیرگذاری بصیرت ملت در تقابل با فتنه گری دشمنان آشکار شد که آخرین آن در سال گذشته رقم خورد و دشمنان نتوانستند اهداف خود را اجرایی کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: بستر شکل گیری فتنه ۸۸ و در ادامه آن حماسه ۹ دی یک انتخابات باشکوه بود که رکورد مشارکت را در کشور شکست، همین موضوع از مصادیق مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است و طبیعی بود که در چنین فضایی دشمنان به سمت فتنه بروند تا بتوانند به اقتدار کشور لطمه بزنند.

سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دولت در حوزه سیاست خارجی با توجه به سیاست های منطقه ای در معاهدات بین المللی وضعیت با ثباتی به دست آورده و سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست.

اعلایی خاطرنشان کرد: در سیاست داخلی تمرکز دولت بر انتخاب مسوولان متدین، تعهد و مقید به آرمان های نظام بوده است و وفاداری و باور قلبی به امامین انقلاب و فساد ستیزی و داشتن سوابق مورد اعتماد مردم و نخبگان در تلاش برای برطرف کردن مشکلات به عنوان ملاک انتخاب این مدیران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha