سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان: بازیکنان ما بیش از تعهداتشان در خدمت تیم هستند  + فیلم

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازیکنان تیم ما همگی بیش از تعهداتشان در خدمت تیم هستند و در هر بازی تلاش‌های مضاعفی حتی فراتر از آنچه خواسته شده، انجام می‌دهند.

سیدمصطفی هاشمی جمعه شب پس از مسابقه تیمش مقابل آورتا ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شاید در یک تیم یا باشگاهی پس از قرارداد، تعهد در حد همان تیم و باشگاه باشد، اما در شهر و تیمی مانند گرگان که مردمانش با بسکتبال زندگی، عشق و تنفس می‌کنند، تعهد نسبت به مردم هم ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: تعهد نسبت به مردم گرگان، سبب به وجود آمدن مسوولیت سنگین‌تر و در نتیجه تمرکز و دقت و فشار مضاعف در تیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: من در چندین سال اخیر، تیمی مانند گرگان ندیدم که مجموعه‌اش کمترین حاشیه و مشکلی داشته باشد و همه بازیکنان اخلاق مدار و در متعهد در این سطح باشند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در تیم ما بازیکنان دنبال بازی کردن هستند و نهایت اختلاف سطح بازیکنان ۱۰ تا ۲۰ درصد است.

هاشمی اضافه کرد: برای من پنج نفر اول یا دوم فرقی با هم ندارند، زیرا معتقدم در این تیم همه براساس آن تعهدی که نسبت به خود، باشگاه و مردم این شهر دارند، توان بازی در هر مسابقه‌ای در آنان وجود دارد.

وی افزود: همانطور که مجموعه تیم ما به مردم گرگان به واسطه عشق و علاقه‌شان به بسکتبال افتخار می‌کنیم، انتظار داریم تا مردم هم نسبت به حضور هر یک از این بازیکنان در این شهر و این تیم افتخار کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور تیم ما در ۲ سطح و لیگ درون و برون کشور، بدون شک برای کسب نتایج ارزنده و مورد انتظار، نیازمند حمایت بیشتر هستیم و معتقدیم یک مجموعه به تنهائی به موفقیت نخواهد رسید، مگر آن که عوامل و گروه‌های مختلف دست در دست هم دهند و از تیم حمایت کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من و مجموعه‌ای از بازیکنان غیربومی در این تیم و شهر مهمان هستیم، اما همگی باور و اعتقاد داریم که کسب موفقیت در هر مسابقه‌ای افتخارش برای هر یک از ما، مجموعه تیم، مدیران و مسوولان و به ویژه مردم این شهر است.

هاشمی در خصوص مسابقه با آورتا بیان کرد: این تیم در کنار بازیکنان جوان و با انگیزه، کادر فنی خوبی دارد و نبود ۲ بازیکن خارجی آنان سبب نشد تا بازی راحتی داشته باشیم.

وی یادآور شد: در یک تورنمنت هشت ماهه، به وجود آمدن نوسان برای هر تیمی امری طبیعی است و وظیفه کادر فنی ایجاب می‌کند تا این نوسانات احتمالی را برطرف کند.

وی اظهار کرد: در یک مقطعی ممکن است تیم از لحاظ جسمی، ذهنی، تکنیکی و تاکتیکی و حتی فنی یکسان نباشد و اگر در مسابقه با آوارتا ایرادی مشاهده شد، اشتباه از من به عنوان سرمربی بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص آخرین وضعیت حضور یا عدم حضور «ویل چری»، بازیکن آمریکایی و گارد راس تاثیرگذار این تیم گفت: وضعیت این بازیکن طی روزهای آتی مشخص خواهد شد و اکنون نمی توانم اظهار نظری در این زمینه کنم.

هاشمی ادامه داد: امیدوارم موضوع و شرایط این بازیکن ختم به خیر شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان جمعه شب از سری رقابت‌های معوقه هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در زمین خود با نتیجه ۸۷ بر ۷۳ تیم آورتا ساری را مغلوب کرد و صدرنشین این لیگ در نیم فصل نخست دور مقدماتی این رقابت‌ها شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha