۸ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85337265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید وزیر ورزش و جوانان از ۲ سالن ورزشی در فشافویه

شهرری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان از سالن‌های ورزشی ناحیه مقاومت بسیج روح‌الله در شهر "فشافویه" شهرستان ری بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، کیومرث هاشمی عصر جمعه پس از سفر خود به شهر مقدس قم از سالن کشتی ناحیه مقاومت فشافویه در شهرستان ری بازدید کرد و مسئولان مربوطه از مشکلات و محدودیت‌های آن سخن گفتند.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از دو سالن ورزشی در فشافویه

وزیر ورزش و جوانان پس از آن از سالن رزمی این مجموعه بازدید کرد.

حجت الاسلام امیری امام جمعه ، حسین خانی بخشدار فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد، پایخوان جانشین سپاه ناحیه روح الله(ره)، کرمانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ری، ایلانلو سرپرست اداره ورزش و جوانان فشافویه و جمعی از مربیان و ورزشکاران در این بازدید میدانی حضور داشتند.

پیش از این وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه به منظور حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و مشاهده رقابت فرنگی‌کاران به قم سفر کرده بود و از طرح‌های ورزشی این استان نیز بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، کیومرث هاشمی به همراه استاندار قم از ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفر پردیسان این استان بازدید و با توجه به لزوم تکمیل هرچه سریع‌تر این طرح از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خواست که هرچه زودتر موانع پروژه رفع شود.

شهرک پردیسان در جنوب غربی شهر قم واقع شده‌است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری تبدیل شد.

ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفر پردیسان قم از دهه ۸۰سال عملیات اجرایی آن آغاز شده و به صورت نیمه کاره باقی مانده بود ، در سفر رئیس جمهور و هیات دولت در دی ماه ۱۴۰۰ به قم مورد توجه قرار گفت و۷۰۰میلیارد ریال به آن اختصاص یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha