بسکتبال شهرداری گرگان با شکست آورتا ساری به تعطیلات رفت + فیلم

گرگان- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان با غلبه ۸۷ به ۷۳ مقابل تیم آورتا ساری و صدرنشینی در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به تعطیلات نیم فصل رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مسابقه بین ۲ تیم شهرداری گرگان و آورتا ساری که از سری دیدارهای معوقه دهم لیگ برتر عصر جمعه در حضور بیش از سه هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، سروش خادم‌الحسینی به عنوان سرداور به همراه محمد کاظمیان و گقارد طهماسیان به عنوان داور اول و دوم در حضور حمید خمجانی به عنوان ناظر داوری و ورژ آبکاریان به عنوان نماینده سازمان لیگ، قضاوت این بازی را برعهده داشت.

شاگردان سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم شهرداری گرگان در کوارتر اول یاران خود را با لیست اولیه و کاملا متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی با ترکیب محمدسینا واحدی، مبین شیخی، امیرحسین آذری، یاسین کلاسنگیانی و سالار منجی به میدان فرستاد.

سیامک ویسی سرمربی تیم بسکتبال آورتا ساری هم در ترکیب آغازین تیمش، نیما فتحی، مجید رحیمیان، محمد یزدان‌پناه، علیرضا مرتضوی و ابراهیم بیگی را قرار داد.

بازیکنان تیم گرگان که ترکیب اولیه جدی را تجربه می‌کردند، کوارتر اول را با نتیجه ۱۹ بر ۲۰ به میهمان خود واگذار کردند.

در کوارتر دوم، هاشمی باز هم اصرار به استفاده از جوانان داشت که آنان موفق شدند این زمان از بازی را با حساب ۲۰ بر ۱۶ به سود به پایان برسانند که در مجموع نیمه اول (مجموع کوارتر اول و دوم) تابلوی امتیازات، ۳۹ بر ۳۶ به سود گرگانی‌ها را نشان داد.

هاشمی سرمربی تیم شهرداری گرگان، در آغاز کوارتر سوم ‌(شروع نیمه دوم) بازیکنان اصلی خود را وارد زمین که آنان موفق شدند ۲۸ بر ۱۵ تیم آورتا را شکست دهند.

کوارتر چهارم و پایانی با حساب ۲۲ بر ۲۰ به سود آورتا به پایان رسید، اما برنده نهایی تیم شهرداری گرگان بود.

در این مسابقه نیما فتحی بازیکن تیم آورتا با کسب ۲۵ امتیاز و اثرگذاری ۲۴، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان و تیم خود شناخته شد.

در تیم گرگان محمدسینا واحدی با کسب ۱۶ امتیاز و ارسلان کاظمی با اثرگذاری ۱۷، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود شدند.

ویلیام چری بازیکن پست گارد راس و تاثیرگذار تیم شهرداری گرگان، به علت داشتن برخی مشکلات بین خود و باشگاه از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود.

تمامی بازیکنان تیم شهرداری در این مسابقه وارد زمین شده و همه آنها امتیاز کسب کردند.

در تیم آورتا، به غیر از نیما فتحی که امتیازات کسب شده خود را ۲ رقمی کرد، بقیه بازیکنان کمتر از ۱۰ امتیاز کسب کردند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان نیم فصل دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با ۱۰ برد، یک باخت، تفاضل ۲۵۵+ و مجموع ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم آورتا ساری نیز در پایان نیم فصل با پنج برد، ۱۰ باخت، تفاضل ۴۳- و مجموع ۱۶ امتیاز در مکان هشتم ایستاد.

تیم شهرداری گرگان در هفته نخست دور برگشت میهمان لیموندیس فارس خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha