۸ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85337107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرمانشاه و مرکزی بر سکوی قهرمانی سپک تاکرا کشور ایستادند

همدان- ایرنا- تیم‌های کرمانشاه و مرکزی به ترتیب بر سکوی قهرمانی رشته‌های "رگو" و "کواد" رقابت‌های سپک تاکرا زیر ۲۵ سال کشور ایستادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این پیکارها ۱۲۶ ورزشکار در قالب ۹ تیم به مدت ۲ روز با عنوان جام پهلوان امیر عفراتی در شهر ازندریان از توابع شهرستان ملایر باهم رقابت کردند.

رئیس کمیته سپک تاکرا استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دیدار نهایی رشته سه نفره (رگو) تیم‌های مرکزی و کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری ۲ بر صفر نماینده کرمانشاه به پایان رسید.

سیدحامد حسینی افزود: همچنین در رشته چهارنفره (کواد) تیم‌های گلستان و مرکزی فینالیست بودند که نماینده مرکزی با پیروزی ۲ بر صفر بر حریف، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در این پیکارها تیم‌های گلستان، مرکزی، همدان ب، همدان الف، آذربایجان شرقی، کرمان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و فارس شرکت داشتند.

در این پیکارها که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، به تیم‌های برتر مدال، لوح و جام قهرمانی اعطا شد.

همچنین سهراب آزاد نایب رییس فدراسیون آسیایی و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی سپک تاکرا از نزدیک نظاره گر این دوره از مسابقات بود.

سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به ‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود؛ این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha