۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 3112
کد خبر: 85337095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید سلیمانی؛ فرمانده ای شجاع در تراز انقلاب اسلامی است

یاسوج-ایرنا-امام جمعه موقت یاسوج با اشاره سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و ویژگی آن شهید والامقام گفت: : حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای شجاع و مقتدردر تراز انقلاب اسلامی  بو و شخصیتی که ماموریت یافت در غرب آسیا عمار و یاسرگونه به تبیین منویات، مطالبات و دکترین راهبردی رهبر معظم انقلاب و امام امت بپردازد.

به گزارش ایرنا، "حجت الاسلام "حکمتی نیک" در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار کرد: آشنایی ملت‌های منطقه با اسلام سیاسی و اسلام ناب توسط حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و این سردار دلها، مالک اشترگونه فتح الفتوح کرد و با سه ضلع غربی، عبری و عربی داعش حکومت ظالمانه و خودخوانده این گروه تروریستی را از بین برد و بستر لازم را برای اخراج آمریکا از منطقه فراهم کرد.

حکمتی نیک یاداور شد: خداوند متعال تاج کرامت و بار امانت و مسئولیت پذیرش اجتماعی را بر دوش بشر گذاشت و این انسان بود که در بین موجودات این مسئولیت مهم را برای انجام دستورات و اجرای فرامین الهی در بین جامعه بشری و عالم پذیرا شد.

وی تاکید کرد: انسان‌ها با گام برداشتن در مسیر آموزه‌های ارزشمند الهیف خود را در مسیر تکامل الهی قرار می دهد تا سعادتمند، عاقبت بخیر و خوشبختی وی فراهم شود.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: چند روز قبل غده سرطانی و نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم غاصب صهیونیستی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش مستشاری در سوریه را داشت و با دعوت رسمی آن کشور در آنجا میهمان بود را به شهادت رساند.

حکمتی نیک ادامه داد: اسرائیلی‌ها به منظور انحراف افکار عمومی از اقدامات جنایتکارانه‌ای که در غزه انجام می‌دهند، توسعه و گسترش جنگ به بیرون از فلسطین اشغالی و همچنین کاستن از فشارهای ناشی از شکست‌های پی در پی در برابر جبهه مقاومت در غزه، دست به ترور این شخصیت بزرگ زد که سزایی عمل جناینکارانه خود را دریافت خواهد کرد.

وی در دیگر فرازهای خود با اشاره به روز ۹ دی گفت: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از اسلام دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha